نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 چسب چوب 

چسب به عنوان ماده ای غیر فلزی تعریف می شود که قادر است دو بستر را با استفاده از مکانیسمهای چسبندگی (که بین چسب و بستر ایجاد می شود) و مکانیسم هم چسبی (که در خود توده چسب ایجاد می شود) به هم متصل کند. همانگونه که از این تعریف بر می آید، چسب ها ماده ای غیر فلزی هستند و اغلب به موادی اطلاق می شود که از پلیمرهای آلی تشکیل شده اند و هنگامی که اعمال می شوند در حالت مایع بوده و بعد از پخت و سخت شدن به حالت جامد در می آیند. چسب چوب یکی از مواد مورد استفاده در صنایع چوب است. با استفاده از چسب چوب می‌توانید دو قطعه چوبی را به هم متصل نمایید به‌صورتی که اگر از چسب به‌درستی استفاده شود یک اتصال محکم و ناگسستنی خواهید داشت به این صورت که اگر شما بعد از خشک شدن چسب چوب بخواهید دو قطعه را از هم جدا کنید، راهی جز شکستن چوب نخواهید داشت به همین دلیل از چسب چوب در صنایع چوب به‌وفور استفاده می‌شود. برنا چوب نمایندگی فروش  چسب چوب صنعتی در هرمزگان می باشد شما تولید کنندگان عزیز می توانید برای خرید چسب چوب صنعتی در هرمزگان با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

چسب چوب صنعتی   قیمت چسب چوب صنعتی  خرید چسب چوب صنعتی

قیمت چسب چوب صنعتی در هرمزگان

چسب چوب (wood glue) با ایجاد اتصال فیزیکی بین چوب و چسب چوب کار می کند و در آن زائده ها یا قندیل‌های چسب به داخل فضای خالی چوب نفوذ کرده و نیروی چسبندگی فیزیکی در سطوح چسب وارد می کند. به این صورت باعث می شود که منفذ های چوب به یکدیگر متصل شوند.

کاربرد چسب چوب صنعتی

چسب چوب بر پایه ماده شیمیایی هموپلیمرپلی وینیل استات است. این نوع چسب بوی خاصی نداشته و در آب و رنگ های پلاستیک حل می شود.چسب چوب (wood glue) از نظر ظاهری شبیه به شیر بوده و رنگ سفیدی دارد. همچنین همانند عسل غلیظ بوده ولی برای استفاده نیازی به حل کردن آن در آب نخواهید داشت.چسب چوب کاربردهای بسیار زیادی دارد اما عمده ترین آنها در صنایع مبلمان برای چسباندن قطعات مبل و چوب به یکدیگر در هنرهای وابسته به چوب مثل معرق کاری همچنین برای چسباندن قطعات گچی به یکدیگر و در گچ بری ساختمان کاربرد فراوانی دارد. چوب های مصنوعی مانند تخته سه لایی ورق های ام دی اف را نیز میتوان با این ماده به هم چسباند. اما برای موادی مثل یونولیت خاصیت خوردندگی دارد و باعث از بین رفتن آن میشود.

فروش چسب چوب صنعتی در هرمزگان

خرید چسب چوب صنعتی در هرمزگان

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چسب چوب 

مجموعه برنا چوب عرضه کننده انواع چسب چوب معمولی و چسب چوب صنعتی در تبریز می باشد شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید چسب چوب در تبریز به صورت فروش اینترنتی از طریق سایت برنا چوب با ما همراه باشید. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع چسب چوب های مورد استفاده در صنایع چوبی را دارا می باشیم که با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم برای خرید و سفارش انواع چسب چوب با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

چسب چوب صنعتی ارزان در تبریز

 

 

قیمت چسب چوب در تبریز

چسب به عنوان ماده ای غیر فلزی تعریف می شود که قادر است دو بستر را با استفاده از مکانیسمهای چسبندگی (که بین چسب و بستر ایجاد می شود) و مکانیسم هم چسبی (که در خود توده چسب ایجاد می شود) به هم متصل کند. همانگونه که از این تعریف بر می آید، چسب های چوب ماده ای غیر فلزی هستند و اغلب به موادی اطلاق می شود که از پلیمرهای آلی تشکیل شده اند و هنگامی که اعمال می شوند در حالت مایع بوده و بعد از پخت و سخت شدن به حالت جامد در می آیند..از صنعت چسب در صنایع چوب بسیار استفاده می شود. برای شکل و طراحی چوب یا، قطعات باید با هم ترکیب شوند تا محصول نهایی را تشکیل دهند. اگر ترکیب چوب با چسب سخت شود، چوب ممکن است یکپارچگی خود را از دست بدهد. بنابراین چسب چوب جایگزین شده که زیبایی چوب، را بدون ترک و یا قطعات فلزی ناخوشایند ارائه می دهد.برای دریافت قیمت چسب چوب در تبریز می توانید با مشاوران متخصص ما در مجموعه برنا چوب تماس حاصل فرمایید .چسب چوب ها را بنا به انتخاب می توانید در حجم های مختلف سفارش داده و خریداری کیند.

کاربرد چسب چوب

چسب چوب (wood glue) با ایجاد اتصال فیزیکی بین چوب و چسب چوب کار می کند و در آن زائده ها یا قندیل‌های چسب به داخل فضای خالی چوب نفوذ کرده و نیروی چسبندگی فیزیکی در سطوح چسب وارد می کند. به این صورت باعث می شود که منفذ های چوب به یکدیگر متصل شوند.چسب چوب بنا به محل مورد استفاده انواع مختلفی دارد در لینک زیر می توانید انواع چسب چوب معمولی و صنعتی را مشاهده کنید.

انواع چسب های صنعت چوب

 

نکاتی برای استفاده از چسب چوب

  • قبل از استفاده از چسب چوب (wood glue) ابتدا باید سطح هایی را که می خواهید به یکدیگر بچسبانید، کاملا تمیز کنید. وجود گرد و خاک و آلودگی بر روی سطح، موجب کاهش کیفیت چسب چوب می شود.
  • این چسب برای سفت شدن نیاز به زمان دارد. بعد از متصل کردن دو قطعه به یکدیگر آن ها را توسط گیره در کنار هم قرار داده و سعی کنید بر روی آن ها فشار وارد کنید.
  • به طور متوسط پس از گذشت بیست و چهار ساعت، چسب به حدود نود درصد از استحکام خود می رسد.
  • اضافه های چسب چوب قابل رنگ آمیزی نیست و موجب زشت شدن چهره قطعه چوبی می شود. بنابراین سعی کنید پس از چسب کاری اضافات را با استفاده از یک پارچه نمدار تمیز کنید.
  • از چسب چوب فقط برای چسباندن قطعات چوبی استفاده کنید. توجه داشته باشید که چسب چوب نمیتواند چوب و فلز را به یکدیگر متصل کند.

نمایندگی فروش چسب چوب در تبریز

مرکز فروش چسب چوب در تبریز

چسب چوب ارزان در تبریز

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاست محصولی است پرکاربرد و جدید در صنعت که از ترکیب چوب و پلاستیک با یکدیگر ایجاد شده است و مزایای خاص خود را دارد به همین دلیل امروزه در صنعت ساختمان سازی و همچنین طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است،چوب پلاست به عنوان محصولی جدیدکه در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد.از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی همچون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع بیهوده درختان و استفاده پرکاربرددر صنعت ساختمان و ساخت مصنوعاتی همچون کفپوشهای چوب پلاستیک ، نماپوش چوب پلاست، فلاورباکس و مبلمان شهری اشاره نمود. مهمترین مزیت پروفیلهای چوب پلاستیک مقاوت بالای آن در مقابل عوامل جوی همچون اشعه uv آفتاب و به طور خاص مقاومت بالا در مقابل رطوبت و استفاده بسیار زیاد در مناطق مرطوب اشاره نمود. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش چوب پلاست  می باشیم که با کیفیت ترین چوب پلاست و همچنین ارزانترین چوب پلاست را خدمت شما مشتریان گرامی عرضه می کنیم. برای دریافت قیمت ارزانترین چوب پلاست می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 



فروش کامپوزیت چوب پلاست  قیمت کامپوزیت چوب پلاست چوب پلاست ارزان

خرید بهترین چوب پلاست

چوب پلاست را فقط میتوان با رقیب طبیعی اش یعنی چوب مقایسه کرد چرا که دیگر مصالح ساختمانی تقریبا جایی را در مقابسه با زیبایی و گرمی چوب ندارند. هیچگونه پوشش دیگری نیست که بتواند زیبایی و گرمی و خواص چوب طبیعی را به غیر از چوب پلاست داشته باشد . چوب پلاست به غیر از زیبایی خیره کننده ای که دارد دارای مزایای فراوانی به نسبت خود چوب می باشد. چوب در هر مکانی که از آن استفاده شود ممکن است موجب پوسیدگی شود و بعد از گذشت چند سال از بین برود اما کامپوزیت های چوب پلاست به دلیل اینکه از نوعی پلاستیک در تهیه آن ها استفاده شد است دارای مقاومت 100% در برابر رطوبت می باشند که این ویژگی باعث محبوبیت چوب پلاست شده است. از چوب پلاست می توان در نمای ساختمان،طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان،در محوطه سازی و نیز ساخت مبلمان شهری استفاده کرد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید بهترین چوب پلاست با شماره های زیر تماس گرفته و با مشاوران ما در مورد انواع چوب پلاست مشورت کنید و بهترین چوب پلاست و همچنین ارزان ترین چوب پلاست را خریداری نمایید.

نصب چوب پلاست

نصب چوب پلاست کار پیچیده ای نیست. برای نصب راحت و اصولی چوب پلاست کافیست که نکات اولیه رعایت گردد.  توجه داشته باشید زیر سازی برای نصب چوب پلاست ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین متریالی که برای شاسی کشی جهت زیر سازی استفاده می شود باید سالم و عاری از هرگونه زنگ زدگی و یا فرورفتگی و برآمدگی باشد. همچنین پس از آماده شدن زیر کار قبل از نصب چوب پلاست ها زیر کار باید تمیز باشد. پروفیل ها باید از قبل آماده و حداکثر 24 ساعت قبل در دمای محیط گذاشته شوند تا با محیط هم دما شوند. در صورتی که در نصب کف پوش متخصص نباشید، می توانید این کار را بر عهده تیم نصب چوب پلاست بگذارید. یک متخصص نصب چوب پلاست به صورت اصولی چوب پلاست های کف، نما و یا هر کاربد دیگر را برای شما نصب می کند. سوالات خود در خصوص نصب چوب پلاست را از مشاوران ما در برنا چوب بپرسید.

فروش چوب پلاست

شرکت برنا چوب با سالها سابقه در تامین انواع تجهیزات و مواد مصرفی صنایع چوب، به عنوان یکی از نمایندگان فروش محصولات چوب پلاست برند دکو وود و دیگر برند های موجو می باشد. همچنین مجموعه برنا چوب با ارائه مشاوره رایگان و ارسال تیم متخصص نصب محصولات چوب پلاست، شما را در انتخاب و اجرای این متریال یاری می دهد. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره تماس های ارائه شده  تماس حاصل نمایید. ما متخصص فروش چوب پلاست هستیم برای خرید چوب پلاست با کیفیت به ما در برنا چوب اعتماد کنید تا زیبایی و دوام را برای شما به ارمغان بیاوریم.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

کامپوزیتهای چوبی پلاستیکی Wood-plastic composite که امروزه به اختصارwpc نامیده می شوند، کامپوزیتهایی هستند که از ترکیب موادی همچون الیاف چوب طبیعی ، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص ساخته می شوند چوب پلاستیک polywood نوع بسیار جدیدی از این گروه محصولات می باشد که در تولید آن از دو بخش مواد استفاده می گردد . در بخش چوب از مواد اولیه ای مانند الیاف تفاله ، پوسته بادام زمینی ، بامبو ، کاه و در بخش پلاستیک از پلی اتیلن ، پی وی سی و پلی پروپیلن ها استفاده می شود .این مواد پس از ترکیب در دستگاه های اکسترود تشکیل یک خمیر قوام گرفته را می دهند که ماده اولیه این نوع کامپوزیت می باشد . پس از تشکیل این ماده اولیه و تهیه پروفیل ها و مقاطع مورد نیاز هر نوع رزین و مواد ترکیبی نیز به آنها افزوده می شود و در آخرین مرحله این مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک می شوند .مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست در بندر انزلی می باشد شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چوب پلاست در بندر انزلی و قیمت چوب پلاستیک،با مشاوران متخصص ما در زمینه چوب پلاست در بندر انزلی تماس حاصل فرمایید تا آن ها شما را در این زمینه راهنمایی فرمایند.
 

 

     

 

چوب پلاست ارزان در بندر انزلی   چوب پلاست در بندر انزلی خرید چوب پلاست در بندر انزلی

خرید چوب پلاست در بندر انزلی

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از چوب پلاست یا چوب پلاستیک حفظ درختان و جنگل‌ها و عدم آلودگی محیط زیست است. از نظر دکووود اصلی‌ترین ویژگی چوب پلاست را می‌توان دوستی با محیط زیست دانست. چون پلاستیک های بازیافتی به جای ریخته شدن در زباله‌ها یا رها کردن در طبیعت و حتی سوزاندن به عنوان هیزم و آلوده نمودن محیط زیست، تبدیل به یکی از پرکاربردترین قطعات ساختمانی با محبوبیت بالا می‌شوند. محصولات دکووود تا سال‌های سال قابل بازیافت هستند و این مسئله برای طرفداران محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.با خرید چوب پلاست به جای چوب می توان به حفظ جنگل و محیط زیست نیز کمک شایانی کرد.برای خرید چوب پلاست در بندر انزلی  با ما در برا چوب تماس حاصل نمایید.

ویژگی های چوب پلاست

  • مقرون به صرفه با عمر طولانی
  • دوست دار محیط زیست
  • کمترین انبساط و انقباض
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • غیر سمی و ایمن
  • مقاوم در برابر شکاف و پوسیدگی
  • مقاوم در برابر حشرات موذی
  • ضدخش و ضدضربه
  • قابل شست و شو
  • نگهداری آسان و بدون هزینه
  • سطح غیر لغزنده
  • مقاوم در برار رطوبت و آب

فروش چوب پلاست در بندر انزلی

چوب پلاستیک های دارای لایه محافظ و یا به اصطلاح پروفیل های چوب پلاستیک حاصل از فرایند کواکستروژن (Co-Extrusion) ؛ دارای یک لایه به ضخامت 1/5-1 میلیمتر می باشند که هیچگونه چسبی جهت چسباندن آن ها استفاده نمی شود.در هر نقطه از ایران که باشید، می‌توانید جهت اطلاع از قیمت چوب پلاستیک و چوب پلاست با کارشناسان برنا چوب در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه براین می‌توانید با مراجعه به سایت ما از انواع پروفیل چوب پلاستیک و چوب پلاست در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با رنگبندی‌های متفاوت و نیز تمامی پروژه‌های اجرا شده با استفاده از انواع پروفیل چوب پلاست و چوب پلاستیک توسط شرکت برناچوب دیدن فرمایید. پس از بررسی‌های لازم می‌توانید اقدام به خرید پروفیل چوب پلاستیک و چوب پلاست نموده و جزئیات استاندارد نصب را از ما دریافت نماییدبرای خرید چوب پلاست در بندر انزلی با ما در برا چوب تماس حاصل نمایید.

قیمت چوب پلاست در بندر انزلی

چوب پلاستیک های دارای لایه محافظ و یا به اصطلاح پروفیل های چوب پلاستیک حاصل از فرایند کواکستروژن (Co-Extrusion) ؛ دارای یک لایه به ضخامت 1/5-1 میلیمتر می باشند که هیچگونه چسبی جهت چسباندن آن ها استفاده نمی شود.در هر نقطه از ایران که باشید، می‌توانید جهت اطلاع از قیمت چوب پلاستیک و چوب پلاست با کارشناسان برنا چوب در ارتباط بوده و مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه براین می‌توانید با مراجعه به سایت ما از انواع پروفیل چوب پلاستیک و چوب پلاست در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با رنگبندی‌های متفاوت و نیز تمامی پروژه‌های اجرا شده با استفاده از انواع پروفیل چوب پلاست و چوب پلاستیک توسط شرکت برناچوب دیدن فرمایید. پس از بررسی‌های لازم می‌توانید اقدام به خرید پروفیل چوب پلاستیک و چوب پلاست نموده و جزئیات استاندارد نصب را از ما دریافت نماییدبرای خرید چوب پلاست در بندر انزلی با ما در برا چوب تماس حاصل نمایید.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

محصولات چوب پلاست که به WPC معروف هستند؛ خلاصه ترکیب کامپوزیت‌های چوب و پلاستیک هستند. مراحل ساخت و آماده‌سازی آن‌ها به تهیه انواع PVC بسیار شباهت دارد. از‌آن‌جایی که چنین محصولاتی فروش بالایی دارند؛ فرمول‌های نهایی ساخت آن‌ها جز اسرار طلایی کارخانه‌های سازنده محسوب می‌شود. بنابراین اطلاعات در این‌باره بسیار محدود و به‌صورت کلی است. می‌دانیم که در تهیه ورق چوب پلاست از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده می‌شود. درنتیجه پایه و مواد اولیه‌ای که در ساخت محصولات به‌کار می‌رود؛ مواد بازیافتی پلاستیکی و الیاف درخت لارچ است. درواقع از الیاف چوبی این درخت، کامپوزیت‌هایی به نام ترمووود لارچ ساخته می‌شود که جهت کاربردهای متنوعی مخصوصاً تهیه انواع ورق چوب پلاست استفاده می‌شوند. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست در سهیلیه می باشیم شما دوستان عزیز می توانید برای خرید چوب پلاست ارزان در سهیلیه با مشاوران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست در سهیلیه را خریداری نمایید. 

 

خرید چوب پلاست در سهیلیه

یکی از ویژگی های بارز کامپوزیت چوب پلاست، سازگاری با محیط زیست است. فشار محیط زیست در مورد بازیافت و افزایش دوام ، بر صنعت هر روز در حال افزایش است.افزایش طول عمر و دوام مواد ساختمانی همچون چوب از ضروریات است. برای استفاده کنندگان فراورده های پلاستیک، کاهش وابستگی به مواد پتروشیمیایی یک ضرورت است. چراکه هزینه مواد خام آن به طور دائم و چرخه ای در حال افزایش و مصرف کنندگان فرآورده های چوبی نیز باید کارآمدی منابع را افزایش داده و ضایعات مواد خامی را که به طور اجتناب ناپذیر بوجود می آید، دوباره مورد بازیافت قرار دهند. این کامپوزیت ها در مقایسه با فرآورده های سنتی چوبی، بیش از 40% بر میزان کارآیی آن می افزایند. برای خرید چوب پلاست در سهیلیه  با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست در سهیلیه را خریداری نمایید.
 

    

 چوب پلاست در سهیلیه   چوب پلاست ارزان در سهیلیه

مزایای استفاده از چوب پلاست

چوب پلاست ها کامپوزیتهایی، از ترکیب موادی مانند الیاف چوب طبیعی ، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص که پس از ترکیب در دستگاه های اکسترود ماده اولیه آنها تشکیل می یابد. سپس ماده اولیه در روند تولید  پروفیل ها و مقاطع چوب پلاست قرار می گیرند. 

 سازگاری چوب پلاست با محیط زست

ترکیبات چوب پلاست به گونه ای است که هیچ ماده ی سمی را در خود جای نداده است و بنابراین جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد. همچنین بالای ۹۰ درصد از مواد اولیه ی چوب پلاست، از مواد قابل بازیافت است. بنابراین برای تولید این مدل چوب، نه تنها درختان از بین نمی روند، بلکه همین مواد اولیه ی سازنده ی آن که پلاستیکی است، به راحتی بازیافت می شوند. این ویژگی نشان دهنده ی سازگاری بالای این محصول با محیط زیست است.

قیمت چوب پلاست در سهیلیه

استفاده از این محصول به هزینه ی کمتری نسبت به چوب احتیاج دارد. برای مکان هایی که سازگاری مناسبی با چوب ندارند و یا استفاده از چوب لازم بوده اما صرفه ی اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می کنند.برای دریافت قیمت چوب پلاست در آذربایجان شرقی  با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست را خریداری نمایید.

طول عمر و مقاومت چوب پلاست

بسیاری از تحقیقاتی که درباره ی چوب پلاست در دنیا انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام و میزان مقاومت زیادی است. بنابراین جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده و به راحتی و با اطمینان خاطر می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

غیر قایل اشتعال بودن چوب پلاست

همانطور که پیشتر از این گفته شد، چوب پلاست از ترکیبات پلاستیکی تحت فشار زیاد ساخته شده است و دارای مواد کندسوز می باشد. این باعث شده است که این محصول بسیار بسیار دیرتر از حالت عادی شعله ور شود.

زیبایی کامپوزیت چوب پلاست

با این که چوب پلاست در اصل محصولی پلاستیکی است، اما ظاهر آن کاملا همانند چوب است و حتی ظاهر بافت های چوب را در خود دارد.

مرکز فروش چوب پلاست در سهیلیه

کامپوزیت چوب پلاست در سهیلیه

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

کـامپـوزیت های چوب پلاست که امـروزه به اختصـار (wpc) نـامیـده می شود به شکل پروفیل، الوار، صفحات توپر و توخالی در یک فرآیند دو مرحله ای تولید می شوند که ترکیبی از چوب و گرمانرمی مانند : پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن چگالی کم (LDPE) و پلی وینیل کلرید (PVC) با هم مخلوط خمیر مانند یکنواختی تشکیل می دهند. کامپوزیت های چوب پلاستیک توسط فرآیند اکستروژن (بیرون رانی)، که با استفاده از انواع مختلف اکستروها (بیرون آورها) یک خمیر قوام گرفته را می دهند که ماده اولیه این نوع کامپوزیت می باشند پس از تشکیل این ماده اولیه و تهیه پروفیل ها و مقاطع مورد نیاز هر نوع رزین و مواد ترکیبی نیز به آنها افزوده می شود و در آخرین مرحله این مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک می شوند.ما در مجموعه برنا چوب نماینده فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست و پروفیل چوب پلاست در ساوجبلاغ می باشد برای اطلاع از مدل ها و همچنین قیمت انواع چوب پلاستیک با ما در برنا چوب تماس حاصل فرمایید.بهترین چوب پلاست در ساوجبلاغ را از ما در برنا چوب بخواهید.

چوب پلاست در ساوجبلاغ

خرید چوب پلاست در ساوجبلاغ

 شرکت دکو وود یکی از تولید کنندگان چوب پلاست در ایران می باشد. شرکت دکو وود از طریق نمایندگان اصلی خود با مشتریان در ارتباط می باشد. برناچوب نمایندگی فروش چوب پلاست در ساوجبلاغ، یکی از برترین نمایندگان فروش محصولات دکو وود می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست شما می توانید باشماره تماس های بالا تماس حاصل نمایید.
        

قیمت چوب پلاست در ساوجبلاغ

چوب پلاست با توجه به مصرف کمتر چوب طبیعی و استفاده از پلاستیک های بازیافتی محصول دوستدار محیط زیست  معرفی شده است و به دلیل مصرف کمتر چوب در آن نسبت به ترمووود ، از لحاظ قیمت، محصول مقرون به صرفه است. (لیست قیمت انواع پروفیل های چوب پلاست) چوب پلاست ها بدلیل پلاستیکی بودن قابلیت جذب آب ندارند و لذا فاقد مشکلات بیولوژیک چوبها هستند.(مشکلات مانند جذب آب، جذب باکتری و میکروب، خوردگی ناشی از حرارت و ….). چوب پلاست ها، سطحی ضد خش و غیر لغزنده دارند که محصولی مفید و قابل استفاده در کف های مرطوب است. با توجه به هزینه های نگهداری ترموود و رسیدگی سالانه، این محصول  نیازی به نگهداری  ندارند. در مقابل مزایایی که برای این محصول قائل هستند معایبی نیز وجود دارد که عده ای را در استفاده از چوب پلاست ، مردد مینماید. مهمترین دلیل عدم استفاده از چوب پلاست ها، غیر طبیعی بودن محصول است، چوب پلاست بدلی از چوب است و  حس چوب طبیعی در نما را ندارد. رنگ چوب پلاست ها نسبت به ترموود و چوب طبیعی بسیار مصنوعی است و پیشنهاد میگردد این محصول در طبقات بالایی و دور از دید مستقیم استفاده گردد.برای دریافت قیمت چوب پلاست در ساوجبلاغ با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید.

 

بهترین چوب پلاست در ساوجبلاغ

قیمت نصب چوب پلاست در ساوجبلاغ برحسب نوع کاربری که شما تصمیم به اجرای آن را دارید مشخص خواهد شد. برای مثال هزینه نصب چوب پلاست  در ساوجبلاغ در زمینه اجرای کفپوش چوبی قطعا متفاوت از قیمت نصب چوب پلاستیک در اجرای نمای ساختمان خواهد بود.  برای اطلاع از قیمت اجرای چوب پلاست در ساوجبلاغ توسط متخصصین، می‌توانید با شرکت برنا چوب، تماس حاصل نمایید. هزینه اجرای چوب پلاستیک با توجه به متراژ مساحت و نوع کاربری شما برای استفاده از محصول مشخص خواهد شد. علاوه‌براین انتخاب المانی که تصمیم به اجرای آن با چوب پلاست را دارید نیز در هزینه‌ها تاثیر گذار خواهد بود. 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست در کردان

چوب پلاست 

کـامپـوزیت های چوب پلاست که امـروزه به اختصـار (wpc) نـامیـده می شود به شکل پروفیل، الوار، صفحات توپر و توخالی در یک فرآیند دو مرحله ای تولید می شوند که ترکیبی از چوب و گرمانرمی مانند : پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن چگالی کم (LDPE) و پلی وینیل کلرید (PVC) با هم مخلوط خمیر مانند یکنواختی تشکیل می دهند. کامپوزیت های چوب پلاستیک توسط فرآیند اکستروژن (بیرون رانی)، که با استفاده از انواع مختلف اکستروها (بیرون آورها) یک خمیر قوام گرفته را می دهند که ماده اولیه این نوع کامپوزیت می باشند پس از تشکیل این ماده اولیه و تهیه پروفیل ها و مقاطع مورد نیاز هر نوع رزین و مواد ترکیبی نیز به آنها افزوده می شود و در آخرین مرحله این مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک می شوند. ما در مجموعه برنا چوب نماینده فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست و پروفیل چوب پلاست در کردان می باشد برای اطلاع از مدل ها و همچنین قیمت انواع چوب پلاستیک با ما در برنا چوب تماس حاصل فرمایید.بهترین چوب پلاست در کردان را از ما در برنا چوب بخواهید

چوب پلاست در کردان   قیمت چوب پلاست در کردان    فروش چوب پلاست

 

خرید چوب پلاست در کردان

 شرکت دکو وود یکی از تولید کنندگان چوب پلاست در ایران می باشد. شرکت دکو وود از طریق نمایندگان اصلی خود با مشتریان در ارتباط می باشد. برناچوب نمایندگی فروش چوب پلاست در منظریه، یکی از برترین نمایندگان فروش محصولات دکو وود می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست شما می توانید باشماره تماس های بالا تماس حاصل نمایید.
        

قیمت چوب پلاست در کردان

چوب پلاست با توجه به مصرف کمتر چوب طبیعی و استفاده از پلاستیک های بازیافتی محصول دوستدار محیط زیست  معرفی شده است و به دلیل مصرف کمتر چوب در آن نسبت به ترمووود ، از لحاظ قیمت، محصول مقرون به صرفه است. (لیست قیمت انواع پروفیل های چوب پلاست) چوب پلاست ها بدلیل پلاستیکی بودن قابلیت جذب آب ندارند و لذا فاقد مشکلات بیولوژیک چوبها هستند.(مشکلات مانند جذب آب، جذب باکتری و میکروب، خوردگی ناشی از حرارت و ….). چوب پلاست ها، سطحی ضد خش و غیر لغزنده دارند که محصولی مفید و قابل استفاده در کف های مرطوب است. با توجه به هزینه های نگهداری ترموود و رسیدگی سالانه، این محصول  نیازی به نگهداری  ندارند. در مقابل مزایایی که برای این محصول قائل هستند معایبی نیز وجود دارد که عده ای را در استفاده از چوب پلاست ، مردد مینماید. مهمترین دلیل عدم استفاده از چوب پلاست ها، غیر طبیعی بودن محصول است، چوب پلاست بدلی از چوب است و  حس چوب طبیعی در نما را ندارد. رنگ چوب پلاست ها نسبت به ترموود و چوب طبیعی بسیار مصنوعی است و پیشنهاد میگردد این محصول در طبقات بالایی و دور از دید مستقیم استفاده گردد. برای دریافت قیمت چوب پلاست در کردان با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید.

مرکز فروش چوب پلاست در کردان  نمایندگی چوب پلاست در کردان   چوب پلاست ارزان در کردان

بهترین چوب پلاست در کردان

قیمت نصب چوب پلاست در کردان برحسب نوع کاربری که شما تصمیم به اجرای آن را دارید مشخص خواهد شد. برای مثال هزینه نصب چوب پلاست  درمنظریه در زمینه اجرای کفپوش چوبی قطعا متفاوت از قیمت نصب چوب پلاستیک در اجرای نمای ساختمان خواهد بود.  برای اطلاع از قیمت اجرای چوب پلاست در منظریه توسط متخصصین، می‌توانید با شرکت برنا چوب، تماس حاصل نمایید. هزینه اجرای چوب پلاستیک با توجه به متراژ مساحت و نوع کاربری شما برای استفاده از محصول مشخص خواهد شد. علاوه‌براین انتخاب المانی که تصمیم به اجرای آن با چوب پلاست را دارید نیز در هزینه‌ها تاثیر گذار خواهد بود. 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاست به صفحات و الوارهایی گفته می‌شود که از پلاستیک بازیافت شده و ذرات چوب کوچک یا الیاف ساخته ‌شده‌اند. کامپوزیت چوب پلاست در مقایسه با تاریخچه بلند محصولاتی چون الوارهای طبیعی و ورقه‌های فیبری نوآوری به‌حساب می‌آیند و مدت زیادی هم نیست که در صنعت مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این دسته از کامپوزیت‌ها با وجود نو بودن در ساختار و تولید به ‌اندازه‌ای از اهمیت برخوردار شده‌اند که امروزه در صدر فروش محصولات این رده و کامپوزیت‌ها قرارگرفته‌اند. ما در مجموعه برنا نمایندگی فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست می باشیم شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید کامپوزیت چوب پلاست با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین کامپوزیت چوب پلاست را خریداری نمایید.ما در برنا چوب نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج می باشیم و تمامی خدمات نصب و اجرای چوب پلاست را با بهترین کیفیت انجام می دهیم برای نصب چوب پلاست در کرج با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

بهترین نصاب چوب پلاست در کرج

کامپوزیت چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. با توجه به نوع فرآیند انتخابی، چوب پلاست می‌تواند به شکل‌های متقاوت در بیاید که همین امر باعث گستردگی استفاده انواع چوب پلاست در زمینه های مختلف از جمله: سقف روف گاردن ، چارچوب در و پنجره، پنل داخلی خودروها، نرده چوبی، حصار، محوطه سازی چوبی، نمای ساختمان، نیمکت پارک، قالب ریزی و صنعت مبلمان شده است. در حقیقت کامپوزیت چوب پلاست این ویژگی را دارد که به بتواند به رنگ‌ها، طرح‌ها، اندازه‌ها و تقریبا هر شکلی درآید. از رایج‌ترین نمونه های استفاده از چوب پلاستیک می‌توان از مصالح کف چوب که با نام کفپوش چوبی یا نام عمومی کامپوزیت چوب، شناخته می‌شود اشاره نمود. برای خرید کامپوزیت چوب پلاست با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین کامپوزیت چوب پلاست را خریداری نمایید.نصاب های ما در این مجموعه با آخرین متد روز دنیا آشنا بوده و با بالاترین کیفیت به نصب و اجرای چوب پلاست می پردازند برای دریافت خدمات بهترین نصاب چوب پلاست در کرج با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

کامپوزیت چوب پلاست ارزان در کرج  قیمت کامپوزیت چوب پلاست در کرج  چوب پلاست در کرج

مزایای استفاده از کامپوزیت چوب پلاست

شکل پذیری نهایی توسط فرآیند اکستروژن نه تنها راندمان استفاده از منابع را به حداکثر میرساند بلکه به تولید کننده این امکان را میدهد که محصولی هرچه بهتر در هریک از مراحل اتصال، سفت شدن و تقویت، ارائه دهد. چوب پلاست ها محصولاتی هستند که به پردازش و فرآوری بیشتری پس از تولید نیاز ندارند. برخلاف سایر محصولات چوبی که برای استفاده در فضای باز نیاز به پرداخت و تغییر دارند، این محصولات در برابر آب، کپک و هوا مقاوم بوده و جایگزین مناسبی هستند. چوب پلاست ها را میتوان در زمره محصولات پلاستیکی قرار داد که هم دارای کارآیی بالا هستند و هم دوستدار طبیعت است. چوب پلاست ها میتوانند در تمامی محصولات جایگزین مناسب و مقرون به صرفه ای برای چوب شوند، به طور مثال میتوان از آنها در تولید چارچوب های در، مبلمان و سایر محصولات تزئینی استفاده کرد.به علاوه در تولید بسیاری از محصولات پلاستیکی همچون چارچوب پنجره، ترانک کابل ها و طراحی سقف نیز استفاده از آنها به صرفه است. برای خرید کامپوزیت چوب پلاست با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست را خریداری نمایید.

مراحل اصلی تولید کامپوزیت چوب پلاست

تولید کامپوزیت چوب پلاستیک نیز به‌مانند خیلی از فرایندهای تولید، از مراحل متعددی تشکیل می‌شود، اما این مراحل به یک فرایند دو فاز خلاصه می‌شوند. به ‌این ‌ترتیب، ترکیبی از چوب و گرمانرمی چون پلی‌اتیلن چگالی بالا، پلی‌اتیلن چگالی کم  و پلی وینیل کلرید؛  باهم مخلوط می‌شوند و درنتیجه خمیر مانند یکنواختی تشکیل می‌دهند. این فرایند اختلاط می‌تواند به‌صورت یکجا یا توسط فرایندهای پیوسته‌ای انجام گیرد. علاوه بر چوب اصلی، عوامل جفت کننده پلاستیک‌ها، تثبیت‌کننده، عامل کف زایی یا رنگ نیز بعداً به پروسه اضافه می‌شوند تا خواص محصول نهایی را برای کاربردهای خاص افزایش دهند. به‌عنوان ‌مثال، روغن‌ها ظاهر سطوح کامپوزیت را بهبود می‌بخشند. این ظواهر می‌توانند معمولاً حالتی درخشان و یا کدر بسته به نوع استفاده از کامپوزیت به آن ببخشند. به‌صورت کلی این افزودنی‌ها مشخص‌کننده خواص تشکیل‌دهنده مواد هستند و هرکدام از این ویژگی‌ها نیز نیازمند روش متفاوتی از تولید خواهد بود. به‌صورت کلی، دو روش معمول برای ساخت کامپوزیت چوب پلاستیک وجود دارد که این روش‌ها عموماً به شرح زیر هستند.

چوب پلاست به روش اکستروژن 

در این روش کامپوزیت مذاب با نیرو از قالب عبور می‌کند و به فرم نهایی خود می‌رسد. این روش پایه‌ای‌ترین حالت تزریق؛ اما در عین‌ حال، کارآمدترین آن‌ها نیز هست.

چوب پلاست در روش  قالب‌گیری تزریقی

در این شیوه از طراحی، کامپوزیت مذاب به قالب سرد تزریق می‌شود و درنتیجه یک سوم فشار مذاب بین کامپوزیت دو نیمه قالب به وجود می‌آید.  اکثر کامپوزیت‌های چوب پلاستیک توسط فرایند اکستروژن تولید می‌شوند که از انواع مختلف اکسترودرها همچون تک پیچ یا دو پیچ برای تشکیل شکل نهایی استفاده می‌شود. بسیاری از خواص فیزیکی و مکانیکی کامپوزیت چوب پلاستیک به برهم‌کنش بین چوب و مواد گرمانرم بستگی دارد. یکی از مؤثرترین روش‌ها برای بهبود این برهم‌کنش، از طریق عامل جفت شدن به‌عنوان یک افزودنی است. به‌طور کلی، این مواد افزودنی به سازگاری بین چوب هیدروفیلیک که رطوبت را به راحتی جذب می‌کند و پلاستیک هیدروفوبیک که تمایل به آب ندارد، کمک می‌کنند. همچنین در ادامه به تشکیل کامپوزیت تک فاز کمک می‌کنند و در نتیجه، محصولی با ثبات فرم و اندازه بهتر از چوب جامد تولید می‌شود. برای خرید چوب پلاست با ما در برنا چوب بزرگترین عرضه کننده انواع کامپوزیت چوب پلاست می باشیم.

  • برنا چوب