نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست در کرج

چوب پلاست

چوب پلاست یکی از ان مواد هایی است که با ورودش به این عرصه سر و صدایی به پا کرده که تا به امروز نظیرش را ندیده اید، متریالی بی نظیر بدون آسیب به طبیعت . ترکیبی از الیاف طبیعی و پلاستیک که محصولی بسیار مقاوم در برابر فرسایش و فشار و رطوبت را ایجاد کرده اند . دلیل محبوبیت دیگر این ماده سهولت در نصب و مقاوم در برابر ورود  گرد غبار و آلودگی در آن است از طرفی نیز وجود مجموعه های معتبر و قابل اطمینان هم کار را راحت تر از پیش ساخته و بدون نگرانی میتوانیم با این مراکز تماس بگیریم تا در اسرع وقت خدمات مورد نیاز را دریافت نماییم .


دلیل انتخاب چوب پلاست 

مقاوم در برابر اتش به دلیل وجود ماده های کندسوز
مصون ماندن از حشرات موذی به دلیل اینکه حشرات تمایلی به مصرف پلاستیک ندارند
مقاوم در برابر نفوذ اب و قارچ
هیچ ماده سمی در ساخت ان دخیل نیست
تا 95% قابلیت بازیافت دارد
قابلیت شستشو اسان و رفع سریع لکه ها
کمترین انقباض و انبساط در برابر تغییرات جوی

هزینه چوب پلاست 

هزینه ی بسیار دقیقی نمی توان برای این متریال در نظر گرفت و تا زمانی که نوع طرح و متراژ و محل نصب پروژه تعیین نشود این وضعیت بدون تغییر ادامه دارد . این ها عوامل تاثیر گذار بودند اما عوامل دیگری از جمله هزینه  پروفیل و هزینه کلیپس و پیچ و ... نیز وجود دارد که در این تغیر سهیم است .

طراحی و اجرا چوب پلاست 

طراحی و اجرا این متریال اصلا چیزی نیست که به دست آدم نا بلد سپرده شود بلکه برعکس باید به دستان کسانی سپرده شود که متخصصانی به نام درعرصه هستند تا با تمام قوا بهترین اجرا را نصیب شما بکنند بدون نگرانی از نتیجه و پایان کار . در برنا چوب منتظرتان هستیم
 

مجری چوب پلاست در کرج

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی

محوطه سازی در کرج

انچه در هنگام ورود به مکانی توجه همگان را به خود جلب می کند محوطه و نمای ساختمان است اما با وجود هزینه های سرسام آور محوطه سازی پرداختن به این امر چندان اسان نیست و باید قبل از طراحی فضای خارجی محل مورد نظر هزینه هارا براورد کنید. محوطه سازی ارزان به معنای عدم کاربرد المان های مهم نیست بلکه به معنای حذف تجهیزات غیرضروری و پرداختن به تجهیزاتی است که وجودشان زیبایی محوطه را دو چندان میکند .

تجهیزات محوطه سازی

کفپوش ها 

کفپوش ها یکی از تجهیزاتی هستند که باید بیشترین هزینه را صرف خرید و نصب آن ها کرد زیرا فضای بسیار زیادی را در بر میگیرند و دردرجه اول این کف پوش ها هستند که جلب توجه می کنند اما با وجود هزینه ی بیشتر اامانی است که امکان حذف آن وجود ندارد، نکته قابل توجه این است که علاوه بر متریال های قدیمی و منسوخ متدهای مدرنی هم باب شده اند که علاوه بر زیبایی چند برابر و هزینه ی کم و به صرفه دوست دار طبیعت هم هستند، چوب پلاست محصولی مناسب کف محوطه و استخر و دیگر مبلمان باغی و استخری است که با هزینه ای بسیار کمتر ازدیگر متریال ها محیطی زیبا و رویایی را برای شما به ارمغان می آورد که نظیر آن ها در کمتر جایی قابل رویت است .

باکس گیاهان

باکس گیاهان که از چوب پلاست تشکیل میشوند بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا گیاهان باغ را در یک مجموعه با اشغال فضای کم جای میدهند که علاوه بر هزینه ی بسیار کم از نصب حصارهای اضافه در اطراف گیاهان،  نورپردارزی را هم با این کار به حداقل رسانده ایم .

نورپردازی

همان چیزی که جلوه ی آن گیاهان موجود در باغ را دوچندان می کند زیرا نور پردازی ها صرفا جهت به رخ کشیدن فضای رویایی باغ است و هیچ جنبه دیگری ندارد زیرا برای روشنایی باید ازنورهای فراتراز نورپردازی های دیواری استفاده کرد .

مبلمان باغی و استخری

برای مبلمان باغی و استخری نیز بهتراست به جای استفاده از متریال هایی همچن پلاستیک که غیر قابل بازیافت و مضر برای طبیعت است از چیزهایی استفاده کنیم که علاوه بر ظاهر مدرن و زیبا از نظر قیمتی هم  مقرون به صرفه باشد از طرفی تداعی گر طبیعتی بکر باشد مانند چوب پلاست که تداعی گر حضور در کنار درختان است .
 

محوطه سازی ارزان در کرج

  • برنا چوب