نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

۲۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فلاورباکس چوب پلاست 

 

فلاور باکس چوبی ترمووود در تهران

فلاورباکس چوبی ترمووود در تهران از تنوع رنگ و کیفیت بالایی برخوردار است.اگر می خواهید فلاور باکس چوب پلاست مناسب و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید  می توانید از بازار و فروشگاه های تهران بازدید کنید تا با توجه به میزان فضایی که در تراس و بالکن و یا حیاط خود دارید فلار باکس چوب پلاست خود را تهیه ودر محل پیاده سازی کنید.هر گلی که می خواهید می توانید در فلاور باکس خود بسازید اما نحوه آبیاری و نگهداری از گیاه داخل گلدان هم اهمیت بسیاری دارد.

در فلاورباکس چوبی از جنس ترمووود، کم وزن بودن و ضد آب بودن دو عامل مهم نسبت به سایر متریال ها محسوب می گردد. همچنین طبیعی بودن ماهیت چوب حس مطبوعی را برای بیننده ایجاد می کند.

 

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی دور استخر

 

زیبا سازی محوطه استخر

زیباسازی محوطه استخر را می توانید با استفاده از محصولات با دوام چوب پلاست محوطه سازی کنید.

در طرح های استخر روباز به خاطر اینکه فضای محوطه باز است و امکان وجود گرد و غبار زیاد استبه تمیز کاری و پاک سازی استخر در اطراف محوطه نیاز می باشد. مکان‌های مرطوب بهشت باکتری‌ها و قارچ‌ها و موجودات بیماری‌زا هستند! آب استخر هم که مستقیما با پوست شما در ارتباط است، بنابراین با اهمال در نظافت استخر خیلی زود به بیماری‌های مختلف مبتلا خواهید شد و استفاده از استخر به جای این که تفریحی جذاب و خاطره‌انگیز باشد برای سلامت شما صدمه‌زننده خواهد بود.

از زیباترین و بهترین انواع طراحی استخر ها به ویژه استخر های روباز استفاده از آبنما و نورپردازی در در اطراف استخر است.آبنما ها در انواع مختلف سنگی و شیشه ای به عنوان بخشی از اسکلت ساختمان کنار استخر طراحی می شوند.

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست روف گاردن

 

طراحی روف گاردن سنتی در متل قو

طراحی روف گاردن سنتی در متل قو،یکی از روش های زیباسازی فضای پشت بام طراحی روف گاردن ساده و ارزان می باشد. امروزه به دلیل افزایش تراکم شهر ها، فضاهای سبز بسیار کمتر دیده شده و کمبود آن احساس می شود. پشت بام ها فضاهای مناسبی برای ایجاد فضای سبز و کاشت گیاهان می باشند. طراحی روف گاردن ساده و ارزان در پشت بام علاوه بر آن که نمای زیبایی برای ساختمان ها و شهر به وجود می آورد، فضای مناسبی برای استراحت ساکنین ساختمان و بهبود روحیه آن ها نیز می باشد.

استفاده از کرسی های زیبا برای محوطه روف گاردن در فصول سرد سال باعث می شود تا نمای زیبایی برای محوطه پشت بام پدید آید و هم اینکه باعث می شود تا محوطه پشت بام گرم شود.

 

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

 

نما سازی آپارتمان

نماسازی آپارتمان و طراحی نما عملکرد ساختمان چه مسکونی و چه تجاری مد نظر قرار گیرد و بدانیم که درساخت و ساز آن بهتر است از چه متریالی استفاده نماییم .استفاده از کامپوزیت برای نماهای مسکونی توصیه نمی شود. مصالح استفاده شده در نما از جنس و کیفیت با دوام و مرغوب انتخاب شود.
یک طراحی نمای ساختمانی بی نقص موجب افزایش کیفیت و درجه مادی ساختمان می شود. همچنین اگر نمای یک ساختمان زیبا و خاص باشد در ذهن هر بیننده ای به صورت اثری به یاد ماندنی باقی می ماند برای انتخاب مناسب‌ ترین نمای ساختمان بهتر است با کارشناسان مجرب برنا چوب و طراحی نما مشورت کنید تا یک نمای مناسب برای ساختمان در نظر بگیرید تا در زمان پیاده سازی آن به مشکل نخورید.

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست نما

 

چوب پلاست نمای دیوار در عباس آباد

چوب پلاست نمای دیوار در عباس آباد،  شامل هر دیوارپوش از جنس چوب پلاست می باشد.دیوار هایی که با چوب پلاست مزین می شوند هم از نظر شکیل بودن و هم از نظر مقاومت آن و طول عمر بالا مورد استقبال قرار می گیرد.

اجرای دیوارپوش طرح چوب روی دیوار احساس بسیار لذت بخشی را به انسان دست می دهد و تخته چوب هایی که به صورت مدرن روی دیوار به صورت تخته الوار نصب می شود یک حس نزدیکی و گرم بودن را به فضا منتقل می کند.بهره گیری و استفاده کردن از دیوارپوشی که به صورت الواری روی دیوار نصب می شود،که طول این ورقهای پی وی سی، به ابعاد استاندارد می باشند اما در زمان نصب، حتما نصاب به اندازه های دلخواه خود برش می زند که نصب نماید، ممکن است به صورت عمومی نصب کند که در به صورت استاندارد از کف زمین تا سقف پروژه باید متراژی مناسب با اندازه طول ورق های پی وی سی داشته باشند.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

نماسازی ویلا

 

نماسازی ویلا کلاسیک در لویزان

نما سازی ویلا کلاسیک در لویزان، یکی از زیباترین سبک طراحی نمای ویلا ست. طراحی ویلا ها از جهات بسیاری با ساختمان های شهری متفاوت است. همچنین خود ویلا ها نیز کاربری ها و سبک های گوناگونی دارند که در معماری و طراحی نمای هر یک باید به ماهیت ساختمان و تفاوت های آن با سایر سبک ها توجه شود.

ساختمان ویلا ها عموما در مناطق خارج از شهر یا حاشیه شهر ها بنا می شود. به همین دلیل با ساختمان های شهری تفاوت های زیادی دارند. این ساختمان ها از اطراف توسط ساختمان های دیگر احاطه نشده اند و به همین دلیل مساحت بسیار زیاد تری به نمای آن ها اختصاص می یابد. چرا که اضلاع جانبی و پشتی ویلا دیده می شوند و جز نمای ساختمان

به شمار می روند.

 

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی دور استخر

 

طرح استخر ویلایی روباز

طح استخر ویلایی روباز را می توانید با سلیقه خود با متفاوت ترین و پرجلوه ترین محصولات طراحی کنید.طراحی استخر ویلا یا

استخر باغ معمولاً با محدودیت‌های خاصی همراه است. اغلب طرح کلی استخر ویلا یا استخر باغ همزمان با نقشه معماری و

طراحی داخلی ساختمان ارائه می شود. اما در مواردی که مالک برای تغییر طرح استخر و یا ساخت استخر روباز یا ساخت پوشش

موقت استخر روباز اقدام می کند می توان با یک طرح خلاقانه و کاهش هزینه های طراحی و ساخت، بهینه ترین طرح ممکن را اجرا

کرد.شما عزیزان برای زیبایی نمای دور استخر می توانید از فلاورباکس های چوبی استفاده نمایید تا گل ها از رطوبت اطراف

استخر همیشه طراوت و سر زندگی داشته باشند.می توانید برای زیبای بهتر نمای محوطه استخر از نورپردازی های مناسب نیز

استفاده نمایید.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست دور استخر

 

نرده دور استخر با چوب پلاست

نرده چوبی یا همان نرده چوب پلاست در زیبایی و عمل‌کرد آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد. استفاده نرده چوبی برای دور استخر امنیت افراد تا تا حد زیادی بالا می برد نرده چوب پلاست با طراحی ساده و مینیمالیست خود، در کناز فضای سبز بسیار خیره کننده خواهد بود. این نوع نرده دارای قابلیت‌ها و امکاناتی مانند ایجاد فلاورباکس چوبی به طور همزمان به عنوان نرده است که امکان کاشت گل‌های تزئینی و همینطور گیاهان رونه را می‌دهد. همچنین، نصب پنل‌های شیشه‌ای به نرده چوب پلاست، طرحی مدرن و شیک را بدون مانع دید، فراهم می‌کند.

نرده دور استخر علاوه بر جلوه زیبایی و حریم سازی برای نمای دور استخر از ورود حیوانات نیز جلوگیری می کند.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

محوطه سازی با چوب پلاست

 

محوطه سازی باغ در کرج

محوطه سازی باغ در کرج را می توانید با متنوع ترین محصولات چوب پلاست که در برابر عوامل مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی دارد به زیبایی دیزاین نمایید.با استفاده از چوب پلاست از قطع بیهوده درختان جلوگیری می کنیم.

 استخر از جذابیت های محوطه سازی هر باغ و ویلایی محسوب می شود.استخر در محوطه سازی نقش مهمی ایفا می کند.اینکه چه فرم و اندازه ای باشد بستگی به اندازه ی محیط و خلاقیت طراح دارد.محوطه سازی اطراف استخر نیز نیاز به طراحی دارد.استفاده از چوب پلاست، چمن مصنوعی و یا آبشار کوچک از موارد پیشنهادی برای اطراف استخر است.یکی از المان هایی که طرفداران زیادی دارد آلاچیق می باشد.به جهت ایجاد فضایی صمیمی می توان از آلاچیق استفاده کرد.آلاچیق کاربرد های زیادی هم دارد.

 

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست نما

 

قیمت هر متر مربع چوب نما

قیمت هر مربع چوب نما بسته به کیفیت و متریالی که در ساخت و ساز و همچنین زیر سازی ساختمان مورد استفاده قرار می

گیرد محاسبه می شود.نمای چوب پلاست کاملا عایق در برابر آب و رطوبت است. چوب پلاست بسیار سبک بوده و برای انجام

نما های با وزن کم بسیار مناسب است. همچنین این نما بسیار شیک و زیبا و عایق صدا می باشد. پس این متریال به عنوان

پوششی در ساختمان های اداری، آموزشی، بیمارستان ها و حتی منازل مسکونی که سکوت و آرامش فضا اهمیت زیادی دارد

قابل استفاده است.

چوب پلاست نما ، مقاومت بسیار بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی از جمله برف، باران، تابش شدید نور خورشید و موارد

مشابه دارد. به همین دلیل نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک یک سرمایه‌گذاری امن به حساب می‌آید.

 

  • برنا چوب