نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

برنا چوب نمایندگی فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست نما در تهران می باشد شما عزیزان می توانید برای خرید کامپوزیت چوب پلاست نما در تهران با مشاورین مجرب ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.نمای ساختمان چوب پلاست یا نمای چوبی یکی از انواع نمای ساختمان به شمار می‌آید که با استفاده از پروفیل چوب پلاست با کد و رنگ‌های متنوع اجرا می‌شود. همانطور که می‌دانید انواع نمای ساختمان که با متریال‌های متفاوت طراحی و اجرا می‌شوند، بعد از مدتی به دلیل تغییرات آب و هوایی شکل اولیه خود را از دست می‌دهند و این امری کاملا طبیعی‌ست. برخی مواقع نیز آلودگی هوا ظرف مدت بسیار کوتاهی نمای ساختمان را که برای زیبایی آن هزینه زیادی شده است، کثیف و آلوده می‌کند؛ طوری که اصلا متوجه نخواهید شد، ساختمان نوساز است یا به تازگی بازسازی شده است. نما چوبی یا چوب پلاست نما در این شرایط بهترین گزینه برای طراحی و اجرا به عنوان نما ساختمان به شمار می‌آید. چوب پلاست نما مقاومت بسیار بالایی نسبت به تغییرات آب و هوایی از جمله برف، باران، تابش شدید نور خورشید و موارد مشابه دارد. به همین دلیل نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاست یک سرمایه‌گذاری امن به حساب می‌آید. از طرف دیگر ظاهر چوب پلاست نسبت به دیگر متریال‌ها شیک‌تر بوده و سبکی خاص را ایجاد می‌کند. 

 

چوب پلاست نما  

خرید چوب پلاست نما در تهران

نمای چوبی به نسبت دیگر نمای ساختمان بسیار شیک و مدرن است و به علت طرح چوبی که دارد در اولین نگاه حس خوبی به بیننده القا خواهد کرد. نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک علاوه‌براین محصولی بوده که به طبیعت آسیب نمی‌رساند و از بازیافت چوب و پلاستیک با مخلوط آرد مخصوص تولید می‌شود. با توجه به تولید پروفیل چوب پلاست با محصولات ذکر شده، می‌توان گفت این محصول به دلیل برخورداری از استحکام پلاستیک و چوب به طور همزمان، مقاومت بالایی داشته که از مزایای اصلی نمای چوبی ساختمان به شمار می‌آید. نما ساختمان چوب پلاست یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن محافظت از ساختمان در برابر تغییر درجه دماست،نمای ساختمان چوبی که با پروفیل چوب پلاستیک اجرا شده است، به خوبی از نفوذ سرما یا گرما جلوگیری خواهد کرد. علاوه‌براین نما ساختمان چوب پلاستیک نوعی عایق صدا نیز مسوب می‌شود که با اجرای نمای ساختمان چوبی می‌توانید از آلودگی صوتی جلوگیری کنید. 

هزینه اجرای نمای چوب پلاست نما

اجرای نمای چوبی با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک کاری حرفه‌ایست که باید توسط افرادی متخصص در این زمینه انجام شود. برای اجرای نمای چوبی شما می‌توانید به شرکت برنا چوب مراجعه نمایید. اجرای نمای چوب پلاست از فعالیت‌های تخصصی شرکت برناچوب است که می‌توانید با اطمینان خاطر اجرای نمای چوب پلاستیک را به این شرکت بسپارید. 

مرکز فروش چوب پلاست نما

قیمت نمای چوبی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب نمای چوبی است؛ با توجه به اینکه نمای چوبی با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک در کدهای متفاوت با رنگبندی‌های متعدد اجرا می‌شود، بنابراین قیمت نمای چوبی اجرا شده با پروفیل چوب پلاستیک متغیر خواهد بود. قیمت چوب پلاست نما به نسبت متراژ و مساحت ساختمان و نیز میزان استفاده از انواع پروفیل چوب پلاست متفاوت است. برای یافتن بهترین قیمت چوب پلاست نما به شرکت برناچوب مراجعه کرده و به این صورت پروژه‌های نمای ساختمان که با پروفیل چوب پلاست اجرا شده است را مشاهده نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی