نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست 

کامپوزیت‌هایی که امروزه به آن‌ها چوب پلاستیک یا چوب پلاست می‌گویند، از ترکیب موادی همچون پلاستیک، الیاف چوب طبیعی، ترمو پلاستیک و آرد ساخته می‌شود. این محصول، محصول بسیار جدیدیست که وقتی می‌خواهند آن را تولید کنند، تمام مواد نام برده را دورن پروفیل به کار می‌برند. البته باید دقت داشته باشید که هر یک از این مواد از مواد دیگری ساخته شده‌اند که کیفیت آن‌ها باید بسیار مطلوب باشد، بنابراین در زمان خرید باید به کیفیت محصول بسیار دقت داشته باشید. در بخش چوبی برای تولید پروفیل از مواد اولیه‌ای مانند پوسته بادام زمینی، الیاف تفاله، کاه و بامبو استفاده می‌شود؛ همچنین در بخش پلاستیکی این محصول از پی وی سی، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می‌گردد. این مواد بعد از اینکه در دستگاه با یکدیگر ترکیب می‌شوند، خمیر قوام گرفته‌ای را تحویل می‌دهند که به آن‌ها کامپوزیت می‌گویند. بعد از آن خمیر شکل گرفته را درون قالب‌های متنوعی ریخته و پس از تغییراتی که در آن می‌دهند چوب پلاستیک یا چوب پلاست  تولید می‌شود. ما در برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست می باشیم و تمامی محصولات و سازه های چوب پلاست را طراحی و اجرا می کنیم. یکی از سازه های مهم چوب پلاست آلاچیق چوب پلاست می باشد که به دلیل کارایی بالاتر نسبت به آلاچیق چوبی طرفداران بیشتری نیز دارد. برای دریافت قیمت آلاچیق چوب پلاست با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
 

قیمت آلاچیق چوب پلاست  خرید آلاچیق چوب پلاست

خرید آلاچیق چوب پلاست

در پارکهای عمومی ، فضاهای بزرگ و … اطاقکهایی وجود  داردکه کاملا با مصالح ساختمانی بنای منازل متفاوت می باشد ،که نقش آنها نوعی سایه بان و یا استراحت گاهی موقتی برای عابرین است،که به این فضاها آلاچیق می گویند معمولا در ساختمان این گونه اطاقک ها (آلاچیق) ، نکاتی را که از نظر چشم انداز و برخورداری از زیبایی مصالح ضروری می باشدمورد کاربرد قرار می دهندچوب پلاستیک با توجه به مزایایی که دارد از لحاظ مقاومت  و زیبایی وطرح چوب بهترین مصالح در ساخت  آلاچیق می باشد،wpc با داشتن خاصیت شکل پذیری نقش شایانی در طراحــی های خاص آلاچیق ایفا مــی کند،که این مــهم توسـط گـروه برنا چوب مورد استفاده قرار گرفته که نتیجه اش طراحی چندین مدل آلاچیق با طرح های جدید و خاص می باشد. برای خرید آلاچیق چوب پلاست با ما در برنا چوب همراه باشید.

آلاچیق چوب پلاست ارزان

فروش چوب پلاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی