نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست در بوشهر

چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب مصنوعی جایگزین چوب طبیعی است. WPC یا Wood Plastic Compsite می‌باشد در واقع یک محصول جدید قرن بیست و یکمی است. کامپوزیت چوب پلاست ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و خرده چوب است که عموما در دمای بالای ذوب پلیمرها مخلوط شده و سپس برای مصارف متفاوت، تحت فرآیندهای مختلف قرار می‌گیرد. برای تولید این محصول عمدتا از روش اکستروژن ترمو پلاستیک استفاده می شود و در موارد کمی نیز از تزریق پلاستیک بهره می برند. با توجه به نوع فرآیند انتخابی، چوب پلاست می‌تواند به شکل‌های متقاوت در بیاید. همین امر باعث گستردگی استفاده انواع چوب پلاست در زمینه‌های مختلف شود. کامپوزیت چوب پلاستیک به شکل پروفیل و با ضخامت‌های مختلف تولید می‌گردد. در‌گذشته پودر چوب به کار رفته شده در تولید چوب پلاست پایه غیر سلولزی داشته است. مثل چوب پوست بادام زمینی، کاه یا بامبو.اما امروزه از چوب درختان پهن‌برگ و سوزنی‌برگ از جمله صنوبر‌، کاج‌، بلوط یا چنار استفاده می‌شود. چوب پلاست ظاهر زیبایی دارد و برای پوشش کف در فضاهای رو باز متریال بسیار ایده‌آل است.به همین دلیل در بسیاری از رستوران‌های روباز و فضاهای تفریحی لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در برنا چوب نمایندگی فروش چوب پلاست در بوشهر می باشیم برای خرید انواع کامپوزیت ارزان چوب پلاست در بوشهر با ما در برنا چوب برترین مرکز فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست در بوشهر تماس حاصل نمایید.
 

چوب پلاست در بوشهر  قیمت چوب پلاست در بوشهر  خرید چوب پلاست در بوشهر

قیمت چوب پلاست در بوشهر 

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند ، کاربرد کامپوزیت های چوب پلاست در قالب نما،کفپوش ها،محوطه سازی های فضای باز،کف سازی،آلاچیق،فضاهای روف گاردن ، نیمکت،پارتیشن درب،چهارچوب درب،نماپوش،دیوارپوش،انواع پوشش سقف و دیوار،ریل،نرده ( جایگزین ترمو وود)،فلاورباکس و مبلمان شهری است.برناچوب نمایند فروش چوب پلاست در بوشهر. یکی از برترین نمایندگان فروش چوب پلاست ارزان در بوشهر برنا چوب می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست ارزان در بوشهر شما می توانید باشماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

خرید چوب پلاست در بوشهر

چوب مصرفی در انواع چوب پلاستیک به شکل ذرات خشک و با قوام پودریست که در اصطلاح به آن آرد چوب گفته می‌شود. ماده خام این محصول عموما به صورت خاک اره یا تراشه‌های رنده چوب در دسترس است. که برای تبدیل به آرد چوب باید دو مرحله کاهش سایز و طبقه‌بندی سایز بر روی آنها صورت گیرد. طبق تحقیقات نه تنها پسماندهای خاک اره به همراه حداکثر ٢۵٪‏ تراشه می‌تواند به خوبی برای تولید چوب پلاستیک و بدون کاهش چشمگیر ویژگی‌های کامپوزیت چوب پلاست، مورد استفاده قرار گیرند. بلکه ثابت شده وجود تراشه‌ها باعث افزایش مقاومت چوب پلاست در برابر رطوبت می‌شود. همچنین برای تولید چوب پلاستیک، می‌توان از درخت‌های حشره زده، حتی با درجه بالایی از خرابی استفاده کرد. آرد چوب، چه توسط کاهش سایز و چه به عنوان محصول جانبی کارگاه‌های چوب‌بری تهیه شود، شامل ذرات چوب با سایزهای بزرگ و کوچک است که به کمک صفحات دوار، مرتعش و یا نوسان‌دار طبقه‌بندی می‌شود. اندازه قطعات چوب معمولا با استفاده از شماره غربال‌هایشان تعیین می‌شوند.برای خرید چوب پلاست در بوشهر با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

نمایندگی چوب پلاست در بوشهر

چوب پلاست ارزان در بوشهر

فروش چوب پلاست در بوشهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی