نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاستیک به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد.از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی همچون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع ببهوده درختان و استفاده پرکاربرددر صنعت ساختمان و ساخت مصنوعاتی همچون کفپوشهای چوب پلاستیک ، نماپوش چوب پلاست، فلاورباکس و مبلمان شهری اشاره نمود. مهمترین مزیت پروفیلهای چوب پلاستیک مقاوت بالای آن در مقابل عوامل جوی همچون اشعه uv آفتاب و به طور خاص مقاومت بالا در مقابل رطوبت و استفاده بسیار زیاد در مناطق مرطوب اشاره نمود.برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاستیک با قیمت و کیفیت مناسب در کرج می باشد برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره در خصوص چوب پلاستیک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 


 

قیمت چوب پلاست در کرج

 

مزایای کامپوزیت چوب پلاستیک

  •  وجود قطعات چوب باعث افزایش سختی محصول می شود و هزینه را تا حد زیادی نسبت به استفاده از پلاستیک و... کاهش می دهد.
  •  فشرده سازی (مقاومت در برابر ضربه) در انواع چوب پلاست بیشتر از  نمونه های چوبی عمود بارگزاری شده بر دانه است.
  • جنس چوب پلاستیک به شکلی طراحی شده است که طبله نمی‌کند، خرد نمی‌شود و خراش هم بر نمی‌دارد.با توجه به نوع فرآیند انتخابی، WPC ها میتوانند به شکل های متقاوتی در بیایند که همین باعث گستردگی استفاده آنها در زمینه های مختلف از جمله چارچوب در و پنجره، پنل داخلی خودروها، نرده ها، حصارها، محوطه سازی های چوبی، پوشش نما، نیمکت های پارک، قالب ریزی و صنعت مبلمان شده است. در حقیقت WPC ها این ویژگی را دارند که بتوانند به رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و تقریبا هر شکلی درآیند.

خرید چوب پلاستیک در کرج

ارزان ترین چوب پلاستیک در کرج

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

نمایندگی فروش چوب پلاست در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی