نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند ، کاربرد کامپوزیت های چوب پلاست در قالب نما،کفپوش ها،محوطه سازی های فضای باز،کف سازی،آلاچیق،فضاهای روف گاردن ، نیمکت،پارتیشن درب،چهارچوب درب،نماپوش،دیوارپوش،انواع پوشش سقف و دیوار،ریل،نرده ( جایگزین ترمو وود)،فلاورباکس و مبلمان شهری است.برناچوب نمایند فروش چوب پلاست در کرج. یکی از برترین نمایندگان فروش چوب پلاست ارزان در کرج برنا چوب می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست ارزان در کرج شما می توانید باشماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

چوب پلاست ارزان در کرج

 

کاربردهای چوب پلاست


با توجه به مقاومت بالای کامپوزیتهای چوب پلاستیک در برابر رطوبت و تابش مستقیم آفتاب این محصول بیشتر در فضاهای خارجی ساختمانها و با کاربردهای متفاوتی استفاده می گردند :

  • نمای خارجی و داخلی
  • کفپوش داخلی و خارجی مانند بالکنها و تراس ، کف حیاط ، دور استخر
  • طراحی و ساخت آلاچیق های فضای باز
  • روف گاردن ساختمانها و ویلاها
  • فلاور باکس جهت فضاهای داخلی و خارجی
  • دیوارپوش فضاهای داخلی

خرید چوب پلاست ارزان در کرج

کامپوزیت چوب پلاستیک هزینه نگهداری کمتری در مقایسه با چوب سخت دارد. این محصولات ابزار خوری بسیار خوبی دارند و به راحتی با ابزارآلات متداول چوب می توان روی آنها کار کرد. در حقیقت کامپوزیت چوب پلاستیک در اصل به عنوان کامپوزیتی مقاوم در برابر پوسیدگی های طبیعی و همچنین مقاوم در برابر قارچ ها و حمله حشرات،هوازدگی،ترک و شکاف،مواد شیمیایی و مقاوم در برابر اشعه نور خورشید است.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی