نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

محصولات چوب پلاست که به WPC معروف هستند؛ خلاصه ترکیب کامپوزیت‌های چوب و پلاستیک هستند. مراحل ساخت و آماده‌سازی آن‌ها به تهیه انواع PVC بسیار شباهت دارد. از‌آن‌جایی که چنین محصولاتی فروش بالایی دارند؛ فرمول‌های نهایی ساخت آن‌ها جز اسرار طلایی کارخانه‌های سازنده محسوب می‌شود. بنابراین اطلاعات در این‌باره بسیار محدود و به‌صورت کلی است. می‌دانیم که در تهیه ورق چوب پلاست از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده می‌شود. درنتیجه پایه و مواد اولیه‌ای که در ساخت محصولات به‌کار می‌رود؛ مواد بازیافتی پلاستیکی و الیاف درخت لارچ است. درواقع از الیاف چوبی این درخت، کامپوزیت‌هایی به نام ترمووود لارچ ساخته می‌شود که جهت کاربردهای متنوعی مخصوصاً تهیه انواع ورق چوب پلاست استفاده می‌شوند. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست می باشیم شما دوستان عزیز می توانید برای خرید چوب پلاست با مشاوران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست را خریداری نمایید. قیمت چوب پلاست را نیز می توانید از طریق شماره های زیر استعلام بفرمایید.

 


 

ویژگی های استفاده از چوب پلاست

یکی از ویژگی های بارز کامپوزیت چوب پلاست، سازگاری با محیط زیست است. فشار محیط زیست در مورد بازیافت و افزایش دوام ، بر صنعت هر روز در حال افزایش است.افزایش طول عمر و دوام مواد ساختمانی همچون چوب از ضروریات است. برای استفاده کنندگان فراورده های پلاستیک، کاهش وابستگی به مواد پتروشیمیایی یک ضرورت است. چراکه هزینه مواد خام آن به طور دائم و چرخه ای در حال افزایش و مصرف کنندگان فرآورده های چوبی نیز باید کارآمدی منابع را افزایش داده و ضایعات مواد خامی را که به طور اجتناب ناپذیر بوجود می آید، دوباره مورد بازیافت قرار دهند. این کامپوزیت ها در مقایسه با فرآورده های سنتی چوبی، بیش از 40% بر میزان کارآیی آن می افزایند.
 

کامپوزیت چوب پلاست در رامسر  خرید چوب پلاست در رامسر

 

مزایای استفاده از چوب پلاست

چوب پلاست ها کامپوزیتهایی، از ترکیب موادی مانند الیاف چوب طبیعی ، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص که پس از ترکیب در دستگاه های اکسترود ماده اولیه آنها تشکیل می یابد. سپس ماده اولیه در روند تولید  پروفیل ها و مقاطع چوب پلاست قرار می گیرند. 

 سازگاری چوب پلاست با محیط زست

ترکیبات چوب پلاست به گونه ای است که هیچ ماده ی سمی را در خود جای نداده است و بنابراین جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد. همچنین بالای ۹۰ درصد از مواد اولیه ی چوب پلاست، از مواد قابل بازیافت است. بنابراین برای تولید این مدل چوب، نه تنها درختان از بین نمی روند، بلکه همین مواد اولیه ی سازنده ی آن که پلاستیکی است، به راحتی بازیافت می شوند. این ویژگی نشان دهنده ی سازگاری بالای این محصول با محیط زیست است.

قیمت چوب پلاست

استفاده از این محصول به هزینه ی کمتری نسبت به چوب احتیاج دارد. برای مکان هایی که سازگاری مناسبی با چوب ندارند و یا استفاده از چوب لازم بوده اما صرفه ی اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می کنند.

طول عمر و مقاومت چوب پلاست

بسیاری از تحقیقاتی که درباره ی چوب پلاست در دنیا انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام و میزان مقاومت زیادی است. بنابراین جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده و به راحتی و با اطمینان خاطر می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

غیر قایل اشتعال بودن چوب پلاست

همانطور که پیشتر از این گفته شد، چوب پلاست از ترکیبات پلاستیکی تحت فشار زیاد ساخته شده است و دارای مواد کندسوز می باشد. این باعث شده است که این محصول بسیار بسیار دیرتر از حالت عادی شعله ور شود.

زیبایی کامپوزیت چوب پلاست

با این که چوب پلاست در اصل محصولی پلاستیکی است، اما ظاهر آن کاملا همانند چوب است و حتی ظاهر بافت های چوب را در خود دارد.

خرید چوب پلاست

شما مشتریان عزیز و سخت پسندان گرامی می توانید باری خرید چوب پلاست ارزان و با کیفیت با مشاوران ما در مجموعه برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست را خریداری نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی