نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

چسب چوب

چسب چوب یکی از مواد مورد استفاده در صنایع چوب است. با استفاده از چسب چوب می‌توانید دو قطعه چوبی را به هم متصل نمایید به‌صورتی که اگر از چسب به‌درستی استفاده شود یک اتصال محکم و ناگسستنی خواهید داشت به این صورت که اگر شما بعد از خشک شدن چسب چوب بخواهید دو قطعه را از هم جدا کنید، راهی جز شکستن چوب نخواهید داشت به همین دلیل از چسب چوب در صنایع چوب به‌وفور استفاده می‌شود. برنا چوب نمایندگی فروش چسب چوب در ایران می باشد شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید چسب چوب با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین چسب چوب را خریداری نمایید. برنا چوب بهترین چسب چوب فروشی در ایران آماده ی ارائه انواع خدمات در زمینه چسب چوب می باشد.برای دریافت چسب چوب معمولی و چسب چوب صنعتی با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
 

انواع چسب چوب

چسب های نجاری به دو بخش طبیعی و شیمیایی تقسیم بندی می شوند.چسب های طبیعی شامل چسب های معدنی و چسب آلی هستند که از گیاهان و حیوانات تهیه می شود،که اصولا از جوشاندن قطعات استخوان،پوست،سم و حتی خون حیوانات این چسب ها به دست می آید.چسب های شیمیایی از موادهایی مانند رزین، هاردنر،حلال،قدرت دهنده، رقیق کننده، پایدار کننده، مواد پر کننده،کاتالیزور جهت ساخت آنها استفاده می شود.این نوع چسب ها به دو دسته ترموپلاست و ترموست تقسیم می شوند.
 

چسب چوب فروشی

چسب چوب  ترموپلاست

این نوع چسب ها در اثر حرارت نرم می شوند و در اثر از بین رفت حرارت سخت می شوند.

چسب های ترموست

این نوع چسب ها در اثر حرارات سخت می شنود ولی در اثر حرارت دادن مجدد تغییر شکل نمی دهند و همان طور باقی می مانند.

چسب چوب نجاری

بیشترین مصرف را در بین نجاران و هنرمندان چوب دارد. مقاومت و استحکام این چسب کم بوده و زمان خشک شدن آن حداقل پنج ساعت می باشد. مقاومت آن نسبت به گرما و رطوبت بسیار ضعیف است و هنگام استفاده خطر چندانی برای نجار ندارد. حلال آن آب بوده و با آب نیز می توان آن را از روی اجسام پاک کرد. چسب سفید در قوطی های چند کیلویی تا ۵۰۰ گرمی به فروش می رسد و گاهی بسته بندی آن به صورتی است که قسمت خروجی قوطی نوک تیز بوده و هنگام مصرف به راحتی بر روی قطعات و داخل شکاف‌ها ریخته می شود. موارد مصرف آن برای انواع چوب و صفحات چوبی است و بیشتر وسایل چوبی نظیر تولید مبلمان چوبی منزل با این چسب ساخته می شود.

 چسب پلی اورتان چوب

چسب پلی اورتان، که بطور خلاصه چسب PU و یا گاهی اوقات PUR نامیده می شود، ماده‌ای تک جزئی با یک ترکیب ثابت نیست. بلکه پلیمری متشکل از واحدهای زنجیره آلی و متصل به اورتان و یا کاربامات ها می باشد. بیشتر پلی اورتان ها پلیمرهای ترموست می باشند و تحت حرارت نرم نمی شوند. البته امروزه پلی اورتان های ترموپلاستیکی که نرم شونده نیستند نیز تولید شده اند. پلیمرهای پلی اورتان از واکنش ایزوسیانات و پلی اول شکل می گیرد. هردوی ایزوسیانات و پلی اول، معمولا از دو گروه عاملی یا بیشتر به ازای هر مولکول استفاده می کنند.چسب پلی اورتان برای چسباندن تمام مواد طبیعی، متخلخل یا غیرمتخلخل از قبیل مواد چوبی، لاستیک، اپوکسی، چرم، کاشی، شیشه، بسیاری از پلاستیکها، بتن، آجر و … قابل استفاده می باشد. چسب پلی اورتان روی پلی پروپیلن، پلی اتیلن و مواد مشابه مثل تفلون و یا سیلیکون خیلی خوب عمل نمی کند و سطح مومی یا روغنی نیز از خود باقی نمی گذارد. قطعه اصلی برخلاف چسبهای اپوکسی بدون باقی گذاشتن لکه و اثر تیغه از خط چسب قابلیت برش دارد. چسب پلی اورتان قابلیت سنباده خوری و رنگ پذیری دارد و چسبی انعطاف پذیر و بدون خاصیت شکنندگی است. از مزیت های چسب های پایه پلی اورتان این است که می توانند به هر دو صورت جامد و نسبتا انعطاف ناپذیر و یا الاستیک و انعطاف پذیر باقی بمانند.

خرید چسب چوب

قیمت چسب چوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی