نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

  • ۰
  • ۰

قیمت نرده چوبی تراس

چوب پلاست

قیمت نرده چوبی تراس

قیمت نرده چوبی تراس، نرده یا جان پناه نوعی سازه است که از گذشته به عنوان حائلی بین انسان و پرتگاه قرار می گرفت که هدفی جز محافظت از جان افراد نداشت هرچند امروزه علاوه بر محافظت نقش پر رنگی در زیبایی ساختمان ایفا کرده و هم اکنون به یک سازه دکوراتیو تبدیل گردیده است.
 معمولا نرده ها را از چوب می سازند که هم دارای زیبایی خاصی باشد و هم از مقاومت بالایی برخوردار باشد اما معمولا در برابر حشراتی مانند موریانه و و رطوبت هوا و سرما مقاومت چندانی ندارد از همین رو از متریال جایگزین چوب یا به عبارتی چوب پلاست استفاده می شود چوب پلاست به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد. 
تعیین قیمت چوب پلاست به عوامل متعددی بستگی دارد و عمدتا نمی توان قیمتی ثابت و دقیق برای آن در نظر گرفت، ما در مجموعه برنا چوب طراح و سازنده انواع نرده چوب پلاست در منطقه می باشیم برای اطلاع از قیمت دقیق نرده چوب پلاست و همچنین سفارش ساخت نرده چوب پلاست می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

  • ۰۲/۰۱/۲۰
  • برنا چوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی