نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

نمایندگی فروش چوب پلاست

۲۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چوب پلاست در سمنان

چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب پلاستیک (WPC) محصولی نوین در معماری داخلی و همچنین محوطه سازی به شمار می‌آید که این روزها طرفداران بسیاری دارد. از مزایای پروفیل چوب پلاست شباهت محصول به چوب است که می‌توان به عنوان جایگزین متریال‌های چوبی از آن استفاده نمود. علاوه‌براین چوب پلاست را می‌توان دوست دار طبیعت نماید که به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد.ما در مجموعه برناچوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست(چوب پلاستیک) با کیفیت در سمنان  می باشیم برای اطلاع از قیمت چوب پلاست درسمنان  با مشاورین ما در مجموعه تماس حاصل نمایید. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع  چوب پلاست دکو وود در سمنان می باشیم برای اطلاع از قیمت چوب پلاست دکو وود در سمنان با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای استفاده از چوب پلاست در سمنان

زیبایی چوب پلاست

چوب پلاست دکو وود  یکی از محصولات خاص و متفاوت در صنعت ساختمان است. ترکیب دکووود با دیگر متریال در ساختمان اگر  هوشمندانه باشد می تواند ترکیب بسیار زیبایی خلق کند.

کیفیت بالای چوب پلاست

در تولید چوب پلاست  از بهترین مواد و تجهیزات استفاده شده است. زیرا تولید محصولی با کیفیت علاوه برتجربه و دانش نیازمند مواد با کیفیت نیز می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش چوب پلاست


25 سال گارانتی برای پروفیل های چوب پلاست دکو وود  با تکنولوژی لایه محافظ. 15 سال گارانتی برای پروفیل های چوب پلاست بدون لایه محافظ

 

قیمت چوب پلاست در سمنان

قیمت چوب پلاست در شرکت برنا چوب بسیار مقرون به صرفه بوده، ضمن این که محصولات تولید شده توسط این شرکت از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. با توجه به این که انواع پروفیل چوب پلاست برنا چوب مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و از لحاظ ظاهری و کیفی در سطح بالایی قرار دارد. ضمن این که محصولات در اجرای پروژه‌های متعددی همچون: روف گاردن ( بام سبز )، محوطه سازی باغ، حیاط ویلا، ورودی ساختمان و … کاربرد وسیعی دارد. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توان گفت این متریال نه تها از لحاظ کیفی که از لحاظ اقتصادی به نسبت دیگر متریال‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

 

چوب پلاست در سمنان

خرید چوب پلاست در سمنان

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند ، کاربرد کامپوزیت های چوب پلاست در قالب نما،کفپوش ها،محوطه سازی های فضای باز،کف سازی،آلاچیق،فضاهای روف گاردن ، نیمکت،پارتیشن درب،چهارچوب درب،نماپوش،دیوارپوش،انواع پوشش سقف و دیوار،ریل،نرده ( جایگزین ترمو وود)،فلاورباکس و مبلمان شهری است.برناچوب نمایند فروش چوب پلاست در سمنان. یکی از برترین نمایندگان فروش چوب پلاست دکو وود در سمنان می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست ارزان در سمنان  شما می توانید باشماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

نمایندگی چوب پلاست در سمنان

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

محصولات چوب پلاست که به WPC معروف هستند؛ خلاصه ترکیب کامپوزیت‌های چوب و پلاستیک هستند. مراحل ساخت و آماده‌سازی آن‌ها به تهیه انواع PVC بسیار شباهت دارد. از‌آن‌جایی که چنین محصولاتی فروش بالایی دارند؛ فرمول‌های نهایی ساخت آن‌ها جز اسرار طلایی کارخانه‌های سازنده محسوب می‌شود. بنابراین اطلاعات در این‌باره بسیار محدود و به‌صورت کلی است. می‌دانیم که در تهیه ورق چوب پلاست از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده می‌شود. درنتیجه پایه و مواد اولیه‌ای که در ساخت محصولات به‌کار می‌رود؛ مواد بازیافتی پلاستیکی و الیاف درخت لارچ است. درواقع از الیاف چوبی این درخت، کامپوزیت‌هایی به نام ترمووود لارچ ساخته می‌شود که جهت کاربردهای متنوعی مخصوصاً تهیه انواع ورق چوب پلاست استفاده می‌شوند. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست در آذربایجان شرقی  می باشیم شما دوستان عزیز می توانید برای خرید چوب پلاست در آذربایجان شرقی  با مشاوران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست در آذربایجان شرقی را خریداری نمایید. 

 

خرید چوب پلاست در آذربایجان شرقی

یکی از ویژگی های بارز کامپوزیت چوب پلاست، سازگاری با محیط زیست است. فشار محیط زیست در مورد بازیافت و افزایش دوام ، بر صنعت هر روز در حال افزایش است.افزایش طول عمر و دوام مواد ساختمانی همچون چوب از ضروریات است. برای استفاده کنندگان فراورده های پلاستیک، کاهش وابستگی به مواد پتروشیمیایی یک ضرورت است. چراکه هزینه مواد خام آن به طور دائم و چرخه ای در حال افزایش و مصرف کنندگان فرآورده های چوبی نیز باید کارآمدی منابع را افزایش داده و ضایعات مواد خامی را که به طور اجتناب ناپذیر بوجود می آید، دوباره مورد بازیافت قرار دهند. این کامپوزیت ها در مقایسه با فرآورده های سنتی چوبی، بیش از 40% بر میزان کارآیی آن می افزایند. برای خرید چوب پلاست در آذربایجان شرقی  با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست در آذربایجان شرقی را خریداری نمایید.
 

    

 چوب پلاست در آذربایجان شرقی   قیمت چوب پلاست در آذربایجان شرقی

مزایای استفاده از چوب پلاست

چوب پلاست ها کامپوزیتهایی، از ترکیب موادی مانند الیاف چوب طبیعی ، پلاستیک و ترموپلاستیک ها و نوعی آرد مخصوص که پس از ترکیب در دستگاه های اکسترود ماده اولیه آنها تشکیل می یابد. سپس ماده اولیه در روند تولید  پروفیل ها و مقاطع چوب پلاست قرار می گیرند. 

 سازگاری چوب پلاست با محیط زست

ترکیبات چوب پلاست به گونه ای است که هیچ ماده ی سمی را در خود جای نداده است و بنابراین جزو محصولات سبز بوده و برای سلامتی انسان هیچ گونه ضرری ندارد. همچنین بالای ۹۰ درصد از مواد اولیه ی چوب پلاست، از مواد قابل بازیافت است. بنابراین برای تولید این مدل چوب، نه تنها درختان از بین نمی روند، بلکه همین مواد اولیه ی سازنده ی آن که پلاستیکی است، به راحتی بازیافت می شوند. این ویژگی نشان دهنده ی سازگاری بالای این محصول با محیط زیست است.

قیمت چوب پلاست در آذربایجان شرقی

استفاده از این محصول به هزینه ی کمتری نسبت به چوب احتیاج دارد. برای مکان هایی که سازگاری مناسبی با چوب ندارند و یا استفاده از چوب لازم بوده اما صرفه ی اقتصادی ندارد، از چوب پلاست استفاده می کنند.برای دریافت قیمت چوب پلاست در آذربایجان شرقی  با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید و بهترین چوب پلاست را خریداری نمایید.

طول عمر و مقاومت چوب پلاست

بسیاری از تحقیقاتی که درباره ی چوب پلاست در دنیا انجام شده است، این را نشان می دهد که این متریال دارای طول عمر بالا و دوام و میزان مقاومت زیادی است. بنابراین جزو مصالح سازگار با محیط بیرونی بوده و به راحتی و با اطمینان خاطر می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد.

غیر قایل اشتعال بودن چوب پلاست

همانطور که پیشتر از این گفته شد، چوب پلاست از ترکیبات پلاستیکی تحت فشار زیاد ساخته شده است و دارای مواد کندسوز می باشد. این باعث شده است که این محصول بسیار بسیار دیرتر از حالت عادی شعله ور شود.

زیبایی کامپوزیت چوب پلاست

با این که چوب پلاست در اصل محصولی پلاستیکی است، اما ظاهر آن کاملا همانند چوب است و حتی ظاهر بافت های چوب را در خود دارد.

مرکز فروش چوب پلاست در آذربایجان شرقی

کامپوزیت چوب پلاست در آذربایجان شرقی

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست 

چوب پلاست ها یک محصول جدید و به روز هستند که از مخلوط الیفا چوبی و خرده چوب با نوعی پلاستیک و ترموپلاستیک ها ساخته می شوند که دارای ویژگی و خاصیت های چوب و پلاستیک با یکدیگر هستند. چوب پلاست ها در بازار به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند جای خود را باز کرده اند به صورتی که بیشتر معماران و طراحان دکوراسیون برای دیزاین ساختمان مورد نظر از انواع چوب پلاست ها استفاده می نمایند. قیمت چوب پلاست به نسبت چوب و متریال های دیگر شاید کمی بیشتر باشد اما کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن افراد را ترغیب به خرید چوب پلاست می کند. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست در آذربایجان غربی هستیم شما دوستان و مشتریان عزیز می توانید برای خرید چوب پلاست در آذربایجان غربی و همچنین دریافت قیمت چوب پلاست در آذربایجان غربی با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید. با ما در برنا چوب بهترین چوب پلاست در آذربایجان غربی را خریداری نمایید و از استفاده ی آن تا سالیان طولانی لذت ببرید.

چوب پلاست در آذربایجان غربی

ترکیبات چوب پلاست 

در فرآیند ساخت چوب پلاست علاوه بر مواد اولیه اصلی ترکیبات دیگری نیز عموما تا میزان 1 الی 10 درصد مورد استفاده قرار می گیرند که این مواد را افزودنی ها می نامند. افزودنی ها از اجزا مهم در فرمولاسیون کامپوزیت های چوب پلاست هستند که نقش کلیدی در فرایند پذیری، پایداری حین فرایند، میزان دبی، صافی سطح قطعه، همچنین خواص مکانیکی، دوام و کارکرد آن دارند. مواد افزودنی شامل دسته های فراوان و ترکیبات متفاوت شیمیایی هستند که جهت تامین ویژگی‌های مختلفی همچون اصلاح خواص مکانیکی،پایدارسازی و تسهیل فرایند پذیری چوب پلاستیک مورداستفاده قرارمی گیرند. اگرچه میزان مصرف افزودنی ها درفرمولاسیون چوب پلاستیک کم است اما همین مقدار تاثیرعمده ای بر فرایندپذیری، خواص مکانیکی و همچنین قیمت تمام شده محصول دارد. بسته به نوع پلیمر مصرفی و کاربرد نهایی چوب پلاست میزان و درصد استفاده از مواد افزودنی فرق می کند. حضور برخی افزودنی ها جهت تولید محصولات چوب پلاست الزامی است. برای خرید چوب پلاست ارزان در آذربایجان غربی با ما در برنا چوب تماس حاصل نمایید.همچنین برای دریافت قیمت چوب پلاست در آذربایجان غربی می توانید با شماره های بالا تماس حاصل نمایید.

ویژگی های استفاده از چوب پلاست

چوب پلاست از مصالح نسبتا جدید است و از ترکیب آرد چوب و پلاستیک‌های بازیافتی پلی‌اتیلن با چگالی بالا مانند بطری‌های پلاستیکی مواد شویند، رنگ، فوم، خاک اره، مواد پلیمری مانند پلی‌اتیلن، پروپلین و یا پی‌وی‌سی، مواد آنتی یووی، کوپلینگ و … تولید می‌شود. چوب پلاست به عنوان یک محصول سبز و همین‌طور به دلیل وجود فناوری تولید آن در ایران، از مصالح مورد علاقه‌ی بسیاری از طراحان و سازندگان بوده و از آن در معماری، طراحی صنعتی، شهرسازی، هنر و ... استقبال و استفاده‌ی فراوانی می‌گردد. ارزش این محصول از آن جهت است که برای ساخت آن از موادی که قرار بود در طبیعت رها شوند و شاید سرنوشتی جز آتش نداشتند به یک متریال قابل استفاده و ارزشمند تبدیل شد. 

  • مقاومت در برابر آب، آتش، حشرات و قارچ، شرایط نامطلوب جوی
  • نصب، نگهداری و شست و شوی آسان
  • قیمت مناسب نسبت به ترمووود
  • سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
  • فاقد مواد سمی
  • عایق حرارتی و صوتی
  • ویژگیهای فوق باعث شده چوب پلاست کاربردهای مختلفی داشته باشد. از کفسازی گرفته تا ساخت المان‌های شهری.

نمایندگی فروش چوب پلاست در آذربایجان غربی

خرید چوب پلاست در آذربایجان غربی

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

 چوب پلاست

کـامپـوزیت های چوب پلاست wood – plastic composite که امـروزه به اختصـار (wpc) نـامیـده می شود به شکل پروفیل، الوار، صفحات توپر و توخالی در یک فرآیند دو مرحله ای تولید می شوند که ترکیبی از چوب و گرمانرمی مانند : پلی اتیلن چگالی بالا (HDPE) و پلی اتیلن چگالی کم (LDPE) و پلی وینیل کلرید (PVC) با هم مخلوط خمیر مانند یکنواختی تشکیل می دهند. کامپوزیت های چوب پلاستیک توسط فرآیند اکستروژن (بیرون رانی)، که با استفاده از انواع مختلف اکستروها (بیرون آورها) یک خمیر قوام گرفته را می دهند که ماده اولیه این نوع کامپوزیت می باشند پس از تشکیل این ماده اولیه و تهیه پروفیل ها و مقاطع مورد نیاز هر نوع رزین و مواد ترکیبی نیز به آنها افزوده می شود و در آخرین مرحله این مواد در قالب ها شکل گرفته و خشک می شوند.ما در مجموعه برنا چوب نماینده فروش انواع کامپوزیت چوب پلاست و پروفیل چوب پلاست در کرج می باشد برای اطلاع از مدل ها و همچنین قیمت انواع چوب پلاستیک با ما در برنا چوب تماس حاصل فرمایید.
 

 

 

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

 شرکت دایاکس یکی از تولید کنندگان چوب پلاست در ایران می باشد. شرکت دایاکس از طریق نمایندگان اصلی خود با مشتریان در ارتباط می باشد. برناچوب نمایند فروش چوب پلاست در کرج. یکی از برترین نمایندگان فروش محصولات دایاکس می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست شما می توانید باشماره تماس های بالا تماس حاصل نمایید.
 

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

 

خرید چوب پلاست در کرج

چوب پلاست با توجه به مصرف کمتر چوب طبیعی و استفاده از پلاستیک های بازیافتی محصول دوستدار محیط زیست  معرفی شده است و به دلیل مصرف کمتر چوب در آن نسبت به ترمووود ، از لحاظ قیمت، محصول مقرون به صرفه است. (لیست قیمت انواع پروفیل های چوب پلاست) چوب پلاست ها بدلیل پلاستیکی بودن قابلیت جذب آب ندارند و لذا فاقد مشکلات بیولوژیک چوبها هستند.(مشکلات مانند جذب آب، جذب باکتری و میکروب، خوردگی ناشی از حرارت و ….). چوب پلاست ها، سطحی ضد خش و غیر لغزنده دارند که محصولی مفید و قابل استفاده در کف های مرطوب است. با توجه به هزینه های نگهداری ترموود و رسیدگی سالانه، این محصول  نیازی به نگهداری  ندارند. در مقابل مزایایی که برای این محصول قائل هستند معایبی نیز وجود دارد که عده ای را در استفاده از چوب پلاست ، مردد مینماید. مهمترین دلیل عدم استفاده از چوب پلاست ها، غیر طبیعی بودن محصول است، چوب پلاست بدلی از چوب است و  حس چوب طبیعی در نما را ندارد. رنگ چوب پلاست ها نسبت به ترموود و چوب طبیعی بسیار مصنوعی است و پیشنهاد میگردد این محصول در طبقات بالایی و دور از دید مستقیم استفاده گردد.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

    
چوب پلاست همان چوب پلاستیک به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد. برناچوب نمایند فروش چوب پلاستیک در کرج. یکی از برترین نمایندگان فروش محصولات دایاکس می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش محصولات چوب پلاستیک شما می توانید باشماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.

 



 

مزایای استفاده از چوب پلاستیک به جای چوب

•    بسیار به آب و شرایط آب و هوایی سخت نسبت به چوب طبیعی مقاومتر است.
•    نیازمند نگهداری و رنگ آمیزی دوره ای زمانبر و پر هزینه نیست.
•    کاملا محصول سبز و دوستدار محیط زیست است.
•    در حالیکه جایگزین چوب طبیعی با ارزش می شود ، خود نیز قابل بازیافت است.
•    از لحاظ ترک خوردن و دفرمه شدن نسبت به چوب دوام بیشتری دارد.
•    در مقابل حشرات و قارچها مقاوم است.
•    مقاوم به اشعه آفتاب بوده وثبات رنگی دارد.

خرید چوب پلاستیک در کرج

قیمت چوب پلاستیک در کرج

به طور کلی استفاده از چوب پلاست در مقایسه با الوارهای چوبی طبیعی قدمت چندانی ندارد. این محصول اولین بار در اوایل ده 90 میلادی جهت استفاده برای کف پوش و جایگزینی برای چوب طبیعی معرفی گردیده است. عمده استفاده چوب پلاست در پوشش کف فضای باز خانه ها و نمای چوبی ساختمان ها می باشد. همچنین برای ساخت نرده های حیاط ، طراحی باغ ویلا و ساخت نیمکت ها در مبلمان شهری از این محصول استفاده می گردد. تولید مبلمان خانگی و در و پنجره از دیگر موارد استفاده چوب پلاست می باشد.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چب پلاست


چوب پلاستیک به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد. برای ایجاد یک منظر و فضای سبز دلنشین بر روی بام یا تراس ، حتما باید از کارشناسان مجرب  در این زمینه استفاده نمود که با استفاده از محاسبات مختلف ، نقشه برداری دقیق ، انتخاب مواد و مصالح مناسب و اجرای صحیح یک محوطه بی نظیر و یک منظره زیبا را روی پشت بام ویا تراس خلق نمود. شرکت دایاکس یکی از تولید کنندگان چوب پلاست در ایران می باشد. شرکت دایاکس از طریق نمایندگان اصلی خود با مشتریان در ارتباط می باشد. برناچوب نمایند ه فروش چوب پلاست در کرج،یکی از برترین نمایندگان فروش محصولات دایاکس می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاستیک شما می توانید باشماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.

 


 

 

نقاط قوت و ضعف چوب پلاستیک


یکی از اشکالات این محصول این است که نه چوب محسوب می شود و نه پلاستیک، و باید حتما به درستی اجرا بشود.در کنار این نقطه ضعف، نقطه قوت های بسیار زیادی دارد:

  • تغییر رنگ این متریال خیلی پایین است.
  • در مقابل اشعه خورشید بسیار مقاوم است.
  • در مقابل موریانه و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • جذب آبش در حد صفر است.
  • نسبت به ترمووود ها و چوب های اشباع شده و ترموپلیمرها قیمت بسیار مناسبی دارد.
  • در تایل ها و مقاطع مختلف در بازار وجود دارد و ایران یکی از تولید کننده های خوب چوب پلاستیک در دنیاست و چوب پلاست های ایرانی از استانداردهای لازم برخوردارند.

مرکز فروش چوب پلاستیک

 

قیمت بهترین چوب پلاستیک

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

نمایندگی فروش چوب پلاست در تهران

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاستیک به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد.از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی همچون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع ببهوده درختان و استفاده پرکاربرددر صنعت ساختمان و ساخت مصنوعاتی همچون کفپوشهای چوب پلاستیک ، نماپوش چوب پلاست، فلاورباکس و مبلمان شهری اشاره نمود. مهمترین مزیت پروفیلهای چوب پلاستیک مقاوت بالای آن در مقابل عوامل جوی همچون اشعه uv آفتاب و به طور خاص مقاومت بالا در مقابل رطوبت و استفاده بسیار زیاد در مناطق مرطوب اشاره نمود.برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاستیک با قیمت و کیفیت مناسب در کرج می باشد برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره در خصوص چوب پلاستیک با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 


 

قیمت چوب پلاست در کرج

 

مزایای کامپوزیت چوب پلاستیک

  •  وجود قطعات چوب باعث افزایش سختی محصول می شود و هزینه را تا حد زیادی نسبت به استفاده از پلاستیک و... کاهش می دهد.
  •  فشرده سازی (مقاومت در برابر ضربه) در انواع چوب پلاست بیشتر از  نمونه های چوبی عمود بارگزاری شده بر دانه است.
  • جنس چوب پلاستیک به شکلی طراحی شده است که طبله نمی‌کند، خرد نمی‌شود و خراش هم بر نمی‌دارد.با توجه به نوع فرآیند انتخابی، WPC ها میتوانند به شکل های متقاوتی در بیایند که همین باعث گستردگی استفاده آنها در زمینه های مختلف از جمله چارچوب در و پنجره، پنل داخلی خودروها، نرده ها، حصارها، محوطه سازی های چوبی، پوشش نما، نیمکت های پارک، قالب ریزی و صنعت مبلمان شده است. در حقیقت WPC ها این ویژگی را دارند که بتوانند به رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و تقریبا هر شکلی درآیند.

خرید چوب پلاستیک در کرج

ارزان ترین چوب پلاستیک در کرج

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

نمایندگی فروش چوب پلاست در تهران

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاستیک که در گروه مواد کامپوزیتی طبقه بندی می شود ازترکیب الیاف چوب با پلاستیک به همراه یک سری از مواد افزودنی مورد نیاز تولید می گردد که به آن wpc چوب پلاستیک/چوب پلاست می گویند .کامپوزیت های چوب پلاست که به شکل پروفیل و صفحات توپر و یا تو خالی تولید می شوند دارای سابقه 25 ساله در جهان هستند . کاربردهای فراوان و گسترده چوب پلاست این محصول را به رقیبی جدی در مقایسه با چوب های فراوری شده که امروزه در امرساختمان استفاده میگردد تبدیل نموده است.برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاستیک  در رنگ و ابعاد های مختلف در کرج می باشد برای اطلاع از قیمت این محصول و حتی مشاوره در خصوص خرید انواع چوب پلاستیک با مهندسین متخصص ما در مجموعه برنا چوب تماس حاصل فرمایید.

 

 

مزایا استفاده از چوب پلاستیک در ساختمان سازی

  • این مواد کاملا ضد آب و ضد رطوبت هستند، تولید آن به گونه ای است که آن را 100 درصد ضد آب تولید کرده اند.
  • یکی از مهمترین مزایای چوب پلاستیک این است که عایق تمامی اشعه های رادیو مغناطیسی، سرما و گرما می باشد. به همین دلیل است که امروزه از این وسیله برای بسیاری از افراد استفاده می کنند.
  • به دلیل ویژگی آنتی باکتریال که در این محصول وجود دارد، در برابر نفوذ و جذب هرگونه باکتری و میکروب مقاوم می باشد. همچنین هر گونه اسید و چربی و … نمی توانید از این محصول رد شود. در واقع باید بدانید بهترین محصولی که در برابر تمامی عوامل بیرونی مقاومت خوبی نشان می دهد چوب پلاستیک و اجرای چوب پلاست است.
  • در تمامی شرایط آب و هوایی که به وجود می آید انبساط و انقباض ندارد. یعنی در سخت ترین شرایط آب و هوایی گرم و سرد این محصول هیچ تغییری نمی کند.
  • با اینکه وزن آن بسیار سبک می باشد، استقامت بسیار بالایی دارد و در برابر هر نوع ضربه و آسیبی مقاوم است.
  • در برابر تمامی حوادث ناگهانی مانند اتصالات برقی و حریق مقاوم است و در اصل اگر عوامل طبیعی با این محصول برخورد کنند خنثی می شوند.
  • عمر مفید این محصول 30 سال می باشد، در این 30 سال شما هیچ گونه ضربه، آسیب دیدگی، کسر مقاومت، تغییر شکل و … را در آن مشاهده نخواهید کرد.
  • با تمامی مواد شوینده و پاک کننده ای که در بازار وجود دارد می توانید این محصول را شستشو دهید و با شستشو ظاهر و باطن این محصول هیچ تغییری پیدا نخواهد کرد، چرا که ضد آب است.
  • جانورانی مانند موریانه و مورچه از این محصول نمی توانند عبور کنند چرا که در برابر نفوذ آنها بسیار مقاوم می باشد.
  • این محصول به طور 100 درصد قابل بازیافت است، همچنین با محیط زیست هماهنگی بسیار خوبی دارد.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

خرید چوب پلاستیک ارزان در کرج

استفاده از چوب پلاستیک  هزینه ی کمتری نسبت به چوب احتیاج دارد. برای مکان هایی که سازگاری مناسبی با چوب ندارند و یا استفاده از چوب لازم بوده اما صرفه ی اقتصادی ندارد، از چوب پلاستیک استفاده می کنند برای خرید چوب پلاستیک ارزان و با کیفیت در کرج با ما تماس بگیرید تا از انجام پروژه های چوب پلاست با کیفیت لذت ببرید.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

چوب پلاست یا چوب مصنوعی جایگزین چوب طبیعی است. این محصول تشکیل شده از ترکیب پودر چوب (خاک اره) و پلاستیک به دست می آید و با عنوان WPC شناخته می شود که مخفف عبارت Wood plastic Composites می باشد. کامپوزیت چوب پلاست به شکل پروفیل و با ضخامت های مختلف تولید می گردد. برای تولید این محصول عمدتا از روش اکستروژن ترمو پلاستیک استفاده می شود و در موارد کمی نیز از تزریق پلاستیک بهره می برند. ما در مجموعه برنا چوب نمایندگی فروش انواع چوب پلاست(چوب پلاستیک) با کیفیت در تهران می باشیم برای اطلاع از قیمت چوب پلاست در تهران با مشاورین ما در مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

 

 

خرید چوب پلاست در تهران

به طور کلی استفاده از چوب پلاست در مقایسه با الوارهای چوبی طبیعی قدمت چندانی ندارد. این محصول اولین بار در اوایل ده 90 میلادی جهت استفاده برای کف پوش و جایگزینی برای چوب طبیعی معرفی گردیده است. عمده استفاده چوب پلاست در پوشش کف فضای باز خانه ها و نمای چوبی ساختمان ها می باشد. همچنین برای ساخت نرده های حیاط ، طراحی باغ ویلا و ساخت نیمکت ها در مبلمان شهری از این محصول استفاده می گردد. تولید مبلمان خانگی و در و پنجره از دیگر موارد استفاده چوب پلاست می باشد. شما به راحتی در مجموعه برنا چوب می توانید چوب پلاست مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن در تهران خریداری کرده و کار خود را شروع کنید ما در کنار شما هستیم تا کیفیت بالا را برای شما به ارمغان بیاوریم.
 

خرید چوب پلاست در تهران

مزایای استفاده از چوب پلاست 

  • کامپوزیت چوب پلاستیک از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است و قابل شستشو میباشد.
  • قیمت این متریال مناسب است و نصب و اجرای آن به آسانی صورت میگیرد.
  • این کامپوزیت ها به دلیل استحکام و مقاومت بالا, دوام و طول عمر طولانی دارند و نگهداری از آنها به راحتی صورت میگیرد.
  • کامپوزیت چوب پلاستیک ضد باکتری بوده و مانع از رشد باکتری, قارچ و حشرات میشود.
  • کامپوزیت هایی که از چوب و ترموپلاستیک ساخته میشوند فاقد هر گونه ترکیبات سمی هستند, به همین دلیل دوستدار محیط زیست بوده و قابل بازیافت میباشند.
  • تغییرات آب و هوایی و محیطی تاثیر نامطلوبی بر این نوع کامپوزیت ها نمیگذارد و باعث فرسودگی آنها نمیشود.

خرید چوب پلاست ارزان قیمت در تهران

چوب پلاست به عنوان محصولی جدید که در گروه مواد کامپوزیتی قرار گرفته متشکل از گرانول چوب یا پودر چوب با مقدار معین به همراه مواد پلیمری بوده و در ابعاد و قالب های متعدد به روش اکستروژن تولید و عرضه می گردد.از مزایای چوب پلاست می توان به عواملی همچون صرفه جویی در مواد اولیه و جلوگیری از قطع ببهوده درختان و استفاده پرکاربرددر صنعت ساختمان و ساخت مصنوعاتی همچون کفپوشهای چوب پلاستیک ، نماپوش چوب پلاست، فلاورباکس و مبلمان شهری اشاره نمود. مهمترین مزیت پروفیلهای چوب پلاستیک مقاوت بالای آن در مقابل عوامل جوی همچون اشعه uv آفتاب و به طور خاص مقاومت بالا در مقابل رطوبت و استفاده بسیار زیاد در مناطق مرطوب اشاره نمود.

  • برنا چوب
  • ۰
  • ۰

چوب پلاست

کامپوزیت های چوب پلاستیک به محصولاتی گفته می شوند که با دارا بودن زیبایی و حس دلپذیر چوب قابل اسفاده در فضاهای باز تحت فرسایش جوی طولانی، بدون نیاز به هزینه نگهداری می باشند ، کاربرد کامپوزیت های چوب پلاست در قالب نما،کفپوش ها،محوطه سازی های فضای باز،کف سازی،آلاچیق،فضاهای روف گاردن ، نیمکت،پارتیشن درب،چهارچوب درب،نماپوش،دیوارپوش،انواع پوشش سقف و دیوار،ریل،نرده ( جایگزین ترمو وود)،فلاورباکس و مبلمان شهری است.برناچوب نمایند فروش چوب پلاست در کرج. یکی از برترین نمایندگان فروش چوب پلاست ارزان در کرج برنا چوب می باشد. برای اطلاع از قیمت ها، و همچنین سفارش  محصولات چوب پلاست ارزان در کرج شما می توانید باشماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

چوب پلاست ارزان در کرج

 

کاربردهای چوب پلاست


با توجه به مقاومت بالای کامپوزیتهای چوب پلاستیک در برابر رطوبت و تابش مستقیم آفتاب این محصول بیشتر در فضاهای خارجی ساختمانها و با کاربردهای متفاوتی استفاده می گردند :

  • نمای خارجی و داخلی
  • کفپوش داخلی و خارجی مانند بالکنها و تراس ، کف حیاط ، دور استخر
  • طراحی و ساخت آلاچیق های فضای باز
  • روف گاردن ساختمانها و ویلاها
  • فلاور باکس جهت فضاهای داخلی و خارجی
  • دیوارپوش فضاهای داخلی

خرید چوب پلاست ارزان در کرج

کامپوزیت چوب پلاستیک هزینه نگهداری کمتری در مقایسه با چوب سخت دارد. این محصولات ابزار خوری بسیار خوبی دارند و به راحتی با ابزارآلات متداول چوب می توان روی آنها کار کرد. در حقیقت کامپوزیت چوب پلاستیک در اصل به عنوان کامپوزیتی مقاوم در برابر پوسیدگی های طبیعی و همچنین مقاوم در برابر قارچ ها و حمله حشرات،هوازدگی،ترک و شکاف،مواد شیمیایی و مقاوم در برابر اشعه نور خورشید است.

نمایندگی فروش چوب پلاست در کرج

  • برنا چوب